  • 71. Data: 2011-07-05 19:00:08
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > no więc co marudzisz?
    >
    > ps. co do zatrzymywania "się" na autostradzie to jest zabronione, ale na
    > sygnały służb uprawnionych jestes zobowiązany zatrzymać sie w miejscu,
    > gdzie Ci wskazują.

    to powiedz mi jeszcze, jaki sygnał do zatrzymania (poza telepatią )może
    dać Tobie samochód bedący co najmniej 1000m za Tobą (1000m różnicy to
    masz po 25 sekundach od ich minięcia przy 150km/h..) gdy pomiędzy wami
    są jeszcze inne pojazdy..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 72. Data: 2011-07-05 19:17:57
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Zapewne byłem - przejazdem. I co z tego?

    aha, przejazdem..
    Po prostu nie znasz tamtych realiów, gdzie pracy nie ma, usług też nie
    ma (bo kto i czym za nie zapłaci?) a rodzinę nakarmić trzeba.
    Ale nie da się też ukryć, że dla niektórych przemyt to bardzo wygodne
    źródło utrzymania.
    Ja akurat pochodzę z tej "bardziej cywilizowanej" części podkarpackiego,
    gdzie jest dużo lepiej (bo jest przemysł - dawny COP), a do granicy za
    daleko by opłacało się przemytem parać.
    I między innymi dlatego nie lubię, jeżeli ktoś tylko na podstawie swojej
    ignorancji i rejestracji samochodu od razu szufladkuje mnie do grupy
    choćby potencjalnych złodziei i przemytników.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 73. Data: 2011-07-05 19:18:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dać Tobie samochód bedący co najmniej 1000m za Tobą (1000m różnicy to masz
    > po 25 sekundach od ich minięcia przy 150km/h..) gdy pomiędzy wami są

    no ale tak naprawde o co chodzi?
    Że policja przekroczyłą jadąc pojazdem uprzywilejowanym w akcji przekroczyla
    prędkość o ~50km/h na autostradzie?
    No straszne...

    A może o to, ze w końcu Cie dogonili i zatrzymali?
    No to też jest straszne....

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 74. Data: 2011-07-05 19:19:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > A może chcesz zrobić mały teścik. Podrzucę ci całkowitą zawartość mojego
    > CV i się porównamy, ty "podmieniając" dane na swoje spróbuj znaleźć ofertę
    > pracy (ale wiesz, taką z umówieniem się na rozmowę kwalifikacyjną) w
    > Przemyślu i na terenie opisanym w okręgu o promieniu 50 km od Przemyśla za
    > średnią krajową, a ja to samo uskutecznię w Warszawie i Wrocławiu. Żeby
    > dać ci fory, ja będę musiał uzyskać proponowane wynagrodzenie na poziomie
    > minimum 1,5 średniej krajowej.

    ale to usprawiedliwia wg Ciebie działalność przestępczą i ucieczke przed
    policją?

    Nie bądz smieszny.

    ps. a dlaczego nie napaść na bank, zabić kilku strażników i wziąc troche
    siana na chleb, bo nie masz pracy...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 75. Data: 2011-07-05 19:20:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-05 19:00, Michał Baszyński pisze:

> [...]
    > dać Tobie samochód bedący co najmniej 1000m za Tobą (1000m różnicy to
    > masz po 25 sekundach od ich minięcia przy 150km/h..) gdy pomiędzy wami

    Ale o co Tobie tak naprawdę chodzi? Na widok kogutów gdzieś w oddali
    przyśpieszasz, czy obserwujesz i ułatwiasz im jazdę?

  • 76. Data: 2011-07-05 19:21:00
    Temat: Re: [PIźTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzaj?cym tirmenem :)
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-07-05 17:51, J.F pisze:

    > I niech nie odpisuje "pana czarne bmw to pojazd podejrzany", bo na to
    > tez jest artykul :-)

    niestety nie mam BMW ;-P

    --
    Pozdr.
    michał

  • 77. Data: 2011-07-05 19:29:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-05 19:20, Artur Maśląg pisze:

    > Ale o co Tobie tak naprawdę chodzi? Na widok kogutów gdzieś w
    > oddali
    > przyśpieszasz, czy obserwujesz i ułatwiasz im jazdę?

    Zdarzyło Ci się by na autostradzie dogoniło Cie coś
    uprzywilejowanego ? Mnie nigdy. Ba, poza zabudowanym nie ma
    zakazu wyprzedzania uprzywilejowanych, a ci zazwyczaj "se jadą
    bo jadą" ...

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 78. Data: 2011-07-05 19:34:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > ale to usprawiedliwia wg Ciebie działalność przestępczą i
    > ucieczke przed policją?

    Broń boże. Nie usprawiedliwia też idiotów w radiowozach
    stwarzających/potęgujących zagrożenie na drogach - zwłaszcza
    tych idiotów, którzy mają 100 % pewność, że jeśli będą chcieć
    zatrzymać znanego sobie przemytnika wywołają tym na 100 %
    ucieczkę. Każdy kij ma dwa końce. Ja pod żadnym pozorem nie
    gloryfikuję przemytników, ale huj mnie strzela jak widzę akcje
    takie a nie inne. Na granicy celnik przyjął w kieszeń za
    zamknięcie oczy (a kraj mocno walczy z przemytnikami), tylko po
    to, by 15 kilometrów dalej zenek z mieciem mogli se radiowozem
    pohasać po drodze publicznej, kiedy i zenek, i mietek i osoba
    "wytypowana losowo" do kontroli wiedzą, że w razie "wpadki" trza
    spierdalać.

    > Nie bądz smieszny.

    To system jest śmieszny.

    > ps. a dlaczego nie napaść na bank, zabić kilku strażników i
    > wziąc troche siana na chleb, bo nie masz pracy...

    Oj, popierdoliło się w główkach i to ostro.Bank "niczemu winien"
    - ktoś se banka założył, żeby uczciwie na chleb zarobić. Ktoś
    stara się zarobić w inny sposób uczciwie - ale jest to
    niemożliwe. A jak już łachudra zarobi nie daj bóg, to jest
    *okradany*. Zusy, srusy, belki, menelki ...

  • 79. Data: 2011-07-05 19:44:37
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-07-05 17:13, Artur Maśląg pisze:

    > Normalnie mnie szczęka opadli..

    aż zacytuję RoMana:
    "czy naprawdę ironia musi gryźć w gołą dupę żeby być rozpoznaną?"
    ;-)

    BTW. Wizyty uzbrojonych po zęby panów z długą bronią (zazwyczaj
    gładkolufowe pompki, choć kiedyś i pochodne kałachów sie
    trafiały(!?!?!)..) i skutym pacjentem do towarzystwa jeszcze do niedawna
    nie były niczym nadzwyczajnym w mojej drugiej pracy ;-p

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 80. Data: 2011-07-05 20:05:21
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > no ale tak naprawde o co chodzi?
    > Że policja przekroczyłą jadąc pojazdem uprzywilejowanym w akcji
    > przekroczyla prędkość o ~50km/h na autostradzie?

    przeczytaj powoli jeszcze raz wątek, zanim coś odpiszesz - po pierwsze
    powtórzę po raz n+1 - nie policja, po drugie nie w Moskwie a w
    Leningradzie,.. ;-p

    > A może o to, ze w końcu Cie dogonili i zatrzymali?
    > No to też jest straszne....

    wiesz, obciach to by był, gdyby w wyniku sam sam twierdzisz "akcji" nie
    dogonili _nie_ _uciekającego_ tylko _jadącego_ _przepisowo_ samochodu,
    który wg producenta potrzebował 15 lat temu 17 sekund (tak, słownie
    siedemnastu sekund..) na przyspieszenie od zera do setki i m(i)a(ł)
    Vmax=180km/h ..

    --
    Pozdr.
    michał