  • Data: 2022-05-04 09:01:49
    Temat: Re: PGE / G12 godziny
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.05.2022 21:52, Dawid Rutkowski wrote:
    > Moja ma program eco-eco (to chyba ecolo+econo) na 2:55 - i co najmniej przez
    ostatnią godzinę suszy.
    > To przecież takie samo grzanie wody.
    > Zaczyna od płukania zimną.
    > Ma też econo-fast, dużo krótszy, ale niedosusza i czasrm niedomywa.

    A patrzyłeś zużycie energii na tych programach? Bo producent w
    instrukcji u mnie podaje że krótki eco 00:55h to 0,92kWh, a długi eco
    03:12h to 1,17kWh.

    Ja korzystam z tego długiego w okienku dziennym. Ostatnie ponad 60min to
    i tak mielenie wentylatorkiem w środku w celu obniżenia temperatury
    przed samo otwarciem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz