  • Data: 2010-09-16 17:55:16
    Temat: Re: PECET do media center
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-16 19:29, konieczko wrote:

    > Niestety musze ci powiedziec ze twoj wszystko potrafiacy pecet bez
    > sprzetowego dekodera MPEG wyswietla gowno na ekranie, nawet taka manta
    > za 99zl bije go na glowe.

    Generalnie CUDA w chipsecie ION wystarczy do 1080p, ale pecet, który
    robi nawet umowną kawę.. spędzisz miesiące na szukaniu i testowaniu
    softu, w końcu sklecisz :) na pewno się da, może już ktoś te miesiące
    spędził /widziałem wiele różnego oprogramowania, ale nie powiem Ci jak
    ze stabilnością... na to trzeba czasu/

    pozdr.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/