  • 1. Data: 2010-09-16 17:01:23
    Temat: PECET do media center
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Czy ktoś mi coś podpowie w temacie dobru PC na Media Center;
    -chodzi o ładną, niedużą i cichą obudowę do postawienia obok TV(do tego
    najlepiej czarną :-) ),
    -HDMI i dobra karta audio/wyjście audio na pokładzie,
    -napęd Blue-Ray,
    -tuner radia i ewentualnie TV naziemnej/także cyfrowy plus ewentualnie
    opcja nagrywania, aczkolwiek obok będzie stał tuner TV SAT z nagrywaniem ;-)
    -Windows lub Linux z nakładką szybkiego uruchomiania mediów;
    -oczywiście też możliwość odtwarzania wszelkiego typu multimediów z
    internetu i zasobów LAN; DLNA, YouTube, radia i TV
    internetowe-zastanawiałem się nad sprzętowym odtwarzaczem jednak taki
    zawsze nie wszystko może, natomiast mając Windows lub Linux na pokładzie
    zawsze można nowe sterowniki,kodeki dograć, zrobić upgrade.

    Chciałbym, aby to chodziło sprawnie, i w miarę możliwości szybko
    startowało i dało się obsługiwać pilotem; użytkowanie tego jako
    normalnego komputera będzie raczej marginalne, nawet przeglądanie WWW to
    zazwyczaj było by kilka podstawowych serwisów informacyjnych.

    Czy są takie kompletne gotowe rozwiązania?

    Bartek

  • 2. Data: 2010-09-16 17:29:44
    Temat: Re: PECET do media center
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-16 19:01, BAREK pisze:
> [...]
    > zazwyczaj było by kilka podstawowych serwisów informacyjnych.
    >
    > Czy są takie kompletne gotowe rozwiązania?

    Niestety musze ci powiedziec ze twoj wszystko potrafiacy pecet bez
    sprzetowego dekodera MPEG wyswietla gowno na ekranie, nawet taka manta
    za 99zl bije go na glowe.

  • 3. Data: 2010-09-16 17:55:16
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-16 19:29, konieczko wrote:

    > Niestety musze ci powiedziec ze twoj wszystko potrafiacy pecet bez
    > sprzetowego dekodera MPEG wyswietla gowno na ekranie, nawet taka manta
    > za 99zl bije go na glowe.

    Generalnie CUDA w chipsecie ION wystarczy do 1080p, ale pecet, który
    robi nawet umowną kawę.. spędzisz miesiące na szukaniu i testowaniu
    softu, w końcu sklecisz :) na pewno się da, może już ktoś te miesiące
    spędził /widziałem wiele różnego oprogramowania, ale nie powiem Ci jak
    ze stabilnością... na to trzeba czasu/

    pozdr.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 4. Data: 2010-09-16 18:00:44
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Niestety musze ci powiedziec ze twoj wszystko potrafiacy pecet bez
    > sprzetowego dekodera MPEG wyswietla gowno na ekranie, nawet taka manta
    > za 99zl bije go na glowe.

    Mozesz rozwinac?

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2010-09-16 18:25:24
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-16 20:00, G Nowak pisze:

    > Mozesz rozwinac?

    A co tutaj rozwija obejrzyj sobie ten sam Film 320x160 na mancie +TV i
    Pececie

  • 6. Data: 2010-09-16 21:13:19
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Czy ktoś mi coś podpowie w temacie dobru PC na Media Center...

    Wiele modeli TV spełnia prawie wszystkie wymagania.
    PC w zasadzie nie jest już potrzebny.

    Paweł

  • 7. Data: 2010-09-16 22:21:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-16 19:29, konieczko pisze:

    > Niestety musze ci powiedziec ze twoj wszystko potrafiacy pecet bez
    > sprzetowego dekodera MPEG wyswietla gowno na ekranie, nawet taka manta
    > za 99zl bije go na glowe.

    Nie gadaj. Moja Manta Emperor Basic 035 kosztowała 160 zł. albo i
    więcej. Nie chce mi się teraz szukać faktury.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-09-16 22:23:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-16 20:25, konieczko pisze:

    > A co tutaj rozwija obejrzyj sobie ten sam Film 320x160 na mancie +TV i
    > Pececie

    U mnie jest tak samo. Z tym, że monitor ma ekran matowy, a tv nie i na
    monitorze jest ładniej.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-09-16 22:59:08
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik BAREK napisał:
    > Dzień Dobry,
    > Czy ktoś mi coś podpowie w temacie dobru PC na Media Center;

    > Chciałbym, aby to chodziło sprawnie, i w miarę możliwości szybko

    Musi byc PC? Bo ja mialem i sie mordowalem niesamowicie z takim
    rozwiazaniem, az przypadkiem kupilem PS3 (Playstation) i moje klopoty
    wszystkie zniknely. Dokupilem pilota za stowke. Podlaczylem LAN a na PC
    zainstalowalem PS3 Media Center czy jak to sie nazywa i teraz nie dosc
    ze obejrze plyty BR, to jeszcze mcoderem z peceta postrimuje co mam na
    hdd, do tego mozna pograc w gierki (na ps3), jakosc obrazu HD
    wysmienita, cisza jest, ladnie wyglada, mozna wlaczyc gre jak znajomi
    przyjda, a jak sie siedzi samemu pojsc do wirtualnego swiata takiego
    a'la second life by sony ;)

    gro i nie bucy :) kawy nie robi, i nawet niespecjalnie zagrzeje jak sie
    kubek na tym postawi ;)

  • 10. Data: 2010-09-16 22:59:54
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik animka napisał:

    > Nie gadaj. Moja Manta Emperor Basic 035 kosztowała 160 zł. albo i
    > więcej. Nie chce mi się teraz szukać faktury.

    Kumpel rok temu kupil tania mante, i juz trzy razy wrocila z serwisu...