  • Data: 2010-09-16 22:59:08
    Temat: Re: PECET do media center
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik BAREK napisał:
    > Dzień Dobry,
    > Czy ktoś mi coś podpowie w temacie dobru PC na Media Center;

    > Chciałbym, aby to chodziło sprawnie, i w miarę możliwości szybko

    Musi byc PC? Bo ja mialem i sie mordowalem niesamowicie z takim
    rozwiazaniem, az przypadkiem kupilem PS3 (Playstation) i moje klopoty
    wszystkie zniknely. Dokupilem pilota za stowke. Podlaczylem LAN a na PC
    zainstalowalem PS3 Media Center czy jak to sie nazywa i teraz nie dosc
    ze obejrze plyty BR, to jeszcze mcoderem z peceta postrimuje co mam na
    hdd, do tego mozna pograc w gierki (na ps3), jakosc obrazu HD
    wysmienita, cisza jest, ladnie wyglada, mozna wlaczyc gre jak znajomi
    przyjda, a jak sie siedzi samemu pojsc do wirtualnego swiata takiego
    a'la second life by sony ;)

    gro i nie bucy :) kawy nie robi, i nawet niespecjalnie zagrzeje jak sie
    kubek na tym postawi ;)