  • Data: 2009-10-28 12:05:58
    Temat: Re: P990i - jakas alternatywa dla UIQ3?
    Od: tippyland <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Paź, 12:45, Atlantis <m...@w...pl> wrote:

    > IMO możesz zapomnieć o tym. W urządzeniach mobilnych najlepiej wygląda
    > sytuacja w przypadku urządzeń z WM przy wgrywaniu innych
    > (nieautoryzowanych) ROMów przygotowanych na to samo urządzenie. Można
    > dość poważnie odświeżyć takie zabytki jak HTC Blueangel czy Wizard. :)
    > Zdecydowanie wygląda sytuacja gdy chcesz przenieść się na inny system.
    > Na niektóre modele przygotowano Androida czy Linuksa. Jednak używać się
    > tego nie da - uruchamianie przez Bootloader w formie programu pod WM,
    > działa wolno, niestabilnie, niektóre funkcje nie działają...

> [...]

    No coz, szkoda. Mam teraz Kaiserka i myslalem, ze moze uda sie
    poswiecic jego GPS'a i wrocic do SE. Co do wielkosci, to Kaiser to tez
    kobyla tylko troszke mniejsza. Osobiscie nie lubie zbyt malych
    telefonow, jakies takie niewygodne i malo odporne mi sie wydaja. Co do
    p990i to milo wspominam jego interface uzytkownika. W Kaiserku na
    przyklad nie wybiore numeru w wilgotnych rekawiczkach, gdyz maca sie
    po ekranie, brakuje mi fizycznej klawiatury numerycznej, jaka na
    klapce mial SE. Dodatkowo jakosc rozmow w SE byla lepsza, a aparat
    fotograficzny w Kaiserze to porazka, jak dla mnie to on w ogole nie
    istnieje. Mimo swoich 3MPix nie moze sie rownac z 2MPix p990i. Jest
    wolny, niewyrazny, kiepskiej jakosci. W tej kwestii HTC dalo ogromnego
    ciala...ale i tak go lubie ;)