  • Data: 2009-10-17 17:47:54
    Temat: Re: P?k?a bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    JA pisze:

    > Ja narzekam na peerelowską rzeczywistość.

    Bardziej mi chodzi o kulturę, niż o rzeczywistość dotyczącą
    przeciętniaków. Ludzie mieli chyba inne priorytety, co właśnie widać
    było po kulturze. Było tak jak wspomniałeś ludzie chcieli być, więc byli
    bezkompromisowi, konsekwentni oraz ciągle musieli bawić się w grę z
    systemem. Dziś jest tak jak wspomniałeś najpierw jest mieć a dopiero
    gdzieś tam dalej są idee ale głównie przyświeca maksymalizacja zysku.
    Co do reszty to się zgadzam i nie zamierzam wybielać tamtych czasów,
    tylko że kondycja kultury była trochę inna i to martwi.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.