  • 151. Data: 2012-04-10 21:52:58
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1m8rbutd8kb2x.dlg@lepper.institute.com...

    > I wyRZĄDZIĆ U SIEBIE o mało co bankructwo, jak na Węgrzech ostatnio?
    > Bo
    > jakby nie pomoc kredytowa (jak Gierkowi), to już byliby w stanie
    > gorszym
    > niż Grecja.

    Widze ze nie bardzo sobie zdajecie sprawe ile ostatnimi laty pozyczyl
    nasz rzad ? I dlaczego jestesmy tak blisko Grecji a moze i blizej niz
    nam sie wydaje.

    Nemo

  • 152. Data: 2012-04-10 22:20:31
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci ?eruj? na Polakach...
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-10 21:50, cpt. Nemo pisze:

    > Uwazam taki bzdurny system za wysoce niesprawiedliwy bo z zagrabionych
    > moich oplat jest finansowane stadko rolnikow ktorzy za leczenie placa 18
    > zl na miesiac.
    > Nie chce za nich placic.

    Musisz sobie uzmysłowić że ten nieszczęsny KRUS to jest forma
    solidaryzmu, wyrównywania szans czy innego bredzenia o ochronie
    biednych, słabszych... Głupio skonstruowane ale w zasadzie tak to działa.
    Głosowałeś za wejściem do UE to się musisz z tym pogodzić.
    A jeśli nie głosowałeś to napisz ile lat pracowałeś na roli w jakiej
    wielkości gospodarstwie i jak się ma Twoje zdrowie.
    Możemy wtedy pogadać.
    Ja od 10 lat jestem "mieszczuchem" klepiącym w klawiaturę ale
    wcześniejsze 30 lat spędziłem na wsi. Powiem Ci że nigdy już tam nie
    wrócę. Nawet za żadne skarby, krusy czy inne dotacje unijne.
    Nie mogę powiedzieć że lekką mam pracę chociaż bardziej umysłową.
    Dzisiaj po 5 godzinach miałem normalnie dość.

    PS. Żaden rząd nie zgodzi się na zlikwidowanie krusu bo dopiero się
    budżet nie zamknie. Trzeba będzie wypłacać normalne zasiłki rodzinne
    dodatkowej ogromnej liczbie ludzi a większa część "przedsiębiorców"
    będzie wykazywała stratę. Bo chyba nie wyobrażasz sobie różnego liczenia
    dochodu, odpisów podatkowych itd. dla rolników i miastowych.
    To by była dopiero jawna niesprawiedliwość.

    Trzeba (jak proponował Pawlak) stanąć w prawdzie i powiedzieć wszystkim
    że system jest nie do utrzymania. Wszystkich przenieść do KRUS (marne
    świadczenia za marne składki)
    Wiem. Nie ma odważnych bo słupki poparcia się liczą.
    Ale nie zmienia to faktu że turlamy się po równi pochyłej.

    O wielkiej kasie u prawników czy lekarzy to już cicho sza :-)
    KRUS - taki wygodny wytrych, tamacik zastępczy.

  • 153. Data: 2012-04-10 22:39:21
    Od: Tomek O <t...@g...com>

    On 10 Kwi, 21:50, "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w
    wiadomościnews:4f845fbc$0$29801$c3e8da3$1f4c1d68@new
    s.astraweb.com...

    > Jak to wyzsza ? Oni sa w KRUS i placa nizsza,

    > Bezplatne leczenie gwarantuje Polakom Konstytucja i jest ona na kazdym
    > kroku lamana poprzez rzadanie skladek.
    >
    > Skladki to grabierz na rownej drodze.
    > Za mnie placi skladki firma ktora mnie zatrudnia, ja place za siebie
    > dodatkowo 250 zeta co miesiac z racji prowadzenia dzialanlosci, a
    > jednoczesnie place prywatne ubezpieczenie zeby nie czekac w kolejkach i
    > miec wszystkie badania od rek.
    > Uwazam taki bzdurny system za wysoce niesprawiedliwy bo z zagrabionych
    > moich oplat jest finansowane stadko rolnikow ktorzy za leczenie placa 18
> [...]

    Pisałem Ci już wcześniej że ubezpieczenie zdrowotne odliczasz od
    podatku i właściwie nic nie płacisz. Jak zlikwidują ubezpieczenie
    zdrowotne to zapłacisz większy podatek dochodowy. Skarb Państwa
    dopłaca do KRUSu jak i do ZUSu. Może się tak zdarzyć że ktoś ma stratę
    lub mały podatek i zabraknie na ubezpieczenie zdrowotne. Bogatemu nie
    zabraknie na odliczenie ale z jego/naszych podatków skarb państwa
    dopłaci brakującą różnice. To się nazywa sprawiedliwość społeczna. Na
    zachodzie ludzie są dumni z tego że płacą podatki i kto płaci większe
    tym lepiej. Niemcom 45% podatek jakoś nie straszny i z 15%
    ubezpieczenie zdrowotne.

    http://www.bavaria24.pl/aktualnosci/praca-za-granica
    /podatki-skladki-i-ulgi,1,1,180

  • 154. Data: 2012-04-10 23:18:50
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
    .com...

    > Biedny ma za swoje marne składki w ZUSie zagwarantowane zdecydowanie
    > więcej, niż na to zasłużył. Prywatnie takie ubezpieczenie kosztowałoby
    > cię wielokrotnie więcej i dopiero byłby płacz. "darmowa" służba zdrowia
    > nie działa dzięki krwawicy biedaków tylko właśnie bogatych, którzy
    > zupełnie niesłusznie bulą za nią wyższą składkię niż ty, a i tak potem
    > leczą się prywatnie. Nie fikaj zatem tylko się ciesz, że się leczysz na
    > mój koszt.

    Sądząc po Twojej butności i znajomości życia wnioskuje, że jesteś jakimś
    bananowym licealistą z tatą przedsiębiorcą, zgadłem?
    No więc tatuś żeby zarobić na Ciebie, musi zdobyć np tysiąc klientów od
    których ściągnie po 10zł od głowy, a nie 1000zł od 10 osób, teraz
    rozumiesz?

  • 155. Data: 2012-04-11 01:38:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    > No więc tatuś żeby zarobić na Ciebie, musi zdobyć np tysiąc klientów
    > od których ściągnie po 10zł od głowy, a nie 1000zł od 10 osób, teraz

    To zależy od profilu działalności. Jedni świadczą usługi za 10 inni za 1000.

    A sądząc po twoim bezsensownym POpierdywaniu, wnioskuję że dostajesz dwa
    złote od posta.

  • 156. Data: 2012-04-11 07:11:17
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Gdzie was sieją?

    Skrypkrokracja

  • 157. Data: 2012-04-11 07:37:30
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

> [...]
    > swoją działalność ustalono preferencyjne stawki ZUS - mają dwa lata na
    > rozkręcenie biznesu by zaczął się faktycznie opłacać a nie był tylko
    > niedzielnym hobby.
    >
    > A "mali tkwiący w biedzie" nie potrzebują zakładać "firm", bo do tego się
    > wcale nie nadają, tylko kierownika który im powie: masz kopać stąd do
    > piętnastej. Tylko że tacy wygadani przedsiębiorcy jak ty, z gębami
    > pełnymi frazesów o losie najbiedniejszych, jakoś w praktyce mają ich w
    > dupie i nie chcą zatrudniać.
    > (bo mam zus za wysoki! gdybym mial zus niższy, to bym zatrudnił pana

    Eugenika dla firm, tako rzecze fuhrer Skrypek!

  • 158. Data: 2012-04-11 08:14:45
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    .com...

    > To niech sobie znajdzie i się wyprowadzi od rodziców.

    Pogadamy jak sam zastosujesz się do tej rady i przestaniesz pryszczersko
    trolować.

  • 159. Data: 2012-04-11 08:15:15
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    > Ech, argumenty-dno...

    I tak podziwiam Twoją cierpliwość dla tego gościa

  • 160. Data: 2012-04-11 09:45:24
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > yabba wystukał, co następuje:

    > http://wulffmorgenthaler.com/img/strip/-WM_strip_DK_
    20120218.jpg ;)

    W polskiej wersji byłoby "Może masz wyższe IQ i dobre wykształcenie, ale
    dlaczego tylko NAM każesz wskakiwać do tej gorącej lawy, w imię wspólnego
    dobra?"

    --
    Pozdrawiam,

    yabba