  • 141. Data: 2012-04-10 18:27:45
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    nadcisnieniowiec <h...@b...com> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Sam świetnie to podsumowałeś. Ci na wysokich stołkach mogą sobie
    > pozwolić na opłacenie tych składek, po to by pocwaniaczyć i jeszcze
    > im się to opłaci, a biednym wiatr i kij w oko.

    Biedny ma za swoje marne składki w ZUSie zagwarantowane zdecydowanie więcej,
    niż na to zasłużył. Prywatnie takie ubezpieczenie kosztowałoby cię
    wielokrotnie więcej i dopiero byłby płacz. "darmowa" służba zdrowia nie
    działa dzięki krwawicy biedaków tylko właśnie bogatych, którzy zupełnie
    niesłusznie bulą za nią wyższą składkię niż ty, a i tak potem leczą się
    prywatnie. Nie fikaj zatem tylko się ciesz, że się leczysz na mój koszt.

  • 142. Data: 2012-04-10 18:36:16
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...
    > A ty naiwna owco myślisz, że Dziennik TV pokazywał jak było naprawdę?

    A Ty baranku wierzysz współczesnej TV i mamy zieloną wyspę i w ogóle :)

  • 143. Data: 2012-04-10 19:08:56
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 6 Kwi, 09:16, "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> wrote:
    > Użytkownik "Terry Jonesty" <t...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:bd7a1b8d-e084-4982-9a40-570da9ff0a28@
    z38g2000vbu.googlegroups.com...

    > Za to Polska to kraj możliwości i kariery od pucybuta do milionera, można
    > być tapicerem i nazywać się jak rządzący polityk,
    > lub być członkiem rodziny katastrofy lotniczej by móc rządzić narodem!
    > Masz rację, takich możliwości nie ma nigdzie indziej w świecie.

    Toteż całą sprawa polega na tym żeby RZĄDZIĆ U SIEBIE! A nie słuchać
    ROZKAZÓW z zewnątrz.
    Tak jak na Węgrzech ostatnio.

  • 144. Data: 2012-04-10 19:12:00
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 7 Kwi, 18:36, SkrypĂŤk < krypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
> [...]
    hne-handy/all-in-15-...

    >  A nie kondominium się teraz mówi?

    to dopiero następny etap.
    z tym, że takie Indie czy Chiny przerobiły to 2 wieki temu
    także i POlska musi poczekać 200 lat na normalność?

  • 145. Data: 2012-04-10 19:14:47
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 7 Kwi, 19:10, SkrypĂŤk < krypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
    > A ty naiwna owco myślisz, że Dziennik TV pokazywał jak było naprawdę?

    Faktem jest, że w krajach gdzie nie było Planu Balcerowicza i
    Okrągłego Stołu jest teraz lepiej.
    Tak więc jakby PRL się ostał do dzień dziejszego to sam postęp
    cywilizacyjny na całym świecie spowowdowałby lepsze przemiany niż to
    ZŁODZIEJSTWO co jest w POlsce

    GÓWNOKRACJA

  • 146. Data: 2012-04-10 19:17:11
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 10:08:56 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

    > Toteż całą sprawa polega na tym żeby RZĄDZIĆ U SIEBIE! A nie słuchać
    > ROZKAZÓW z zewnątrz.
    > Tak jak na Węgrzech ostatnio.

    I wyRZĄDZIĆ U SIEBIE o mało co bankructwo, jak na Węgrzech ostatnio? Bo
    jakby nie pomoc kredytowa (jak Gierkowi), to już byliby w stanie gorszym
    niż Grecja.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 147. Data: 2012-04-10 19:40:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    nadcisnieniowiec <h...@b...com> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > A Ty baranku wierzysz współczesnej TV i mamy zieloną wyspę i w ogóle

    Ale po co mam jej w cokolwiek wierzyć?

  • 148. Data: 2012-04-10 19:41:14
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Terry Jonesty <t...@g...com> wrote:

> [...]
    > Tak więc jakby PRL się ostał do dzień dziejszego to sam postęp
    > cywilizacyjny na całym świecie spowowdowałby lepsze przemiany niż to

    Gdzie was sieją?

  • 149. Data: 2012-04-10 21:50:46
    Od: Kadafi <...@...a>

    W dniu 09.04.2012 12:21, Tomek O pisze:

    > Pewnie wszyscy sprzysięgną się przeciw biednemu podatnikowi z
    > przychodem 100 zł. poczynając od US poprzez Izbę Skarbową i WSA.
    > Teoretycznie można strzelać do muchy z armaty.

    Ten, który zapłaci podatek od 100 zł, nie będdzie pobuerał zasiłku

  • 150. Data: 2012-04-10 21:50:48
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > "darmowa" służba zdrowia nie działa dzięki krwawicy biedaków tylko
    > właśnie bogatych, którzy zupełnie niesłusznie bulą za nią wyższą
    > składkię niż ty,

    Jak to wyzsza ? Oni sa w KRUS i placa nizsza,

    > a i tak potem leczą się prywatnie.

    > Nie fikaj zatem tylko się ciesz, że się leczysz na mój koszt.

    Bezplatne leczenie gwarantuje Polakom Konstytucja i jest ona na kazdym
    kroku lamana poprzez rzadanie skladek.

    Skladki to grabierz na rownej drodze.
    Za mnie placi skladki firma ktora mnie zatrudnia, ja place za siebie
    dodatkowo 250 zeta co miesiac z racji prowadzenia dzialanlosci, a
    jednoczesnie place prywatne ubezpieczenie zeby nie czekac w kolejkach i
    miec wszystkie badania od rek.
    Uwazam taki bzdurny system za wysoce niesprawiedliwy bo z zagrabionych
    moich oplat jest finansowane stadko rolnikow ktorzy za leczenie placa 18
    zl na miesiac.
    Nie chce za nich placic.

    Nemo