    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oto jak nie-polskie sieci ?eruj? na Polakach...
    Date: Tue, 10 Apr 2012 22:20:31 +0200
    <u...@l...institute.com> <jlmk38$841$1@news.task.gda.pl>
    <12vmw25ugejl3$.dlg@lepper.institute.com>
    <jlqbd6$13c$1@node2.news.atman.pl> <jlrddj$pai$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@a...home>
    <l...@l...institute.com>
    <18qp9lgrf168b$.1rm3w8hc91hcv.dlg@40tude.net>
    <jlrov7$dp9$1@node2.news.atman.pl>
    <4f8200d1$0$29715$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <4f845b84$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f845fbc$0$29801$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <jm22ug$omc$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2012-04-10 21:50, cpt. Nemo pisze:

    > Uwazam taki bzdurny system za wysoce niesprawiedliwy bo z zagrabionych
    > moich oplat jest finansowane stadko rolnikow ktorzy za leczenie placa 18
    > zl na miesiac.
    > Nie chce za nich placic.

    Musisz sobie uzmysłowić że ten nieszczęsny KRUS to jest forma
    solidaryzmu, wyrównywania szans czy innego bredzenia o ochronie
    biednych, słabszych... Głupio skonstruowane ale w zasadzie tak to działa.
    Głosowałeś za wejściem do UE to się musisz z tym pogodzić.
    A jeśli nie głosowałeś to napisz ile lat pracowałeś na roli w jakiej
    wielkości gospodarstwie i jak się ma Twoje zdrowie.
    Możemy wtedy pogadać.
    Ja od 10 lat jestem "mieszczuchem" klepiącym w klawiaturę ale
    wcześniejsze 30 lat spędziłem na wsi. Powiem Ci że nigdy już tam nie
    wrócę. Nawet za żadne skarby, krusy czy inne dotacje unijne.
    Nie mogę powiedzieć że lekką mam pracę chociaż bardziej umysłową.
    Dzisiaj po 5 godzinach miałem normalnie dość.

    PS. Żaden rząd nie zgodzi się na zlikwidowanie krusu bo dopiero się
    budżet nie zamknie. Trzeba będzie wypłacać normalne zasiłki rodzinne
    dodatkowej ogromnej liczbie ludzi a większa część "przedsiębiorców"
    będzie wykazywała stratę. Bo chyba nie wyobrażasz sobie różnego liczenia
    dochodu, odpisów podatkowych itd. dla rolników i miastowych.
    To by była dopiero jawna niesprawiedliwość.

    Trzeba (jak proponował Pawlak) stanąć w prawdzie i powiedzieć wszystkim
    że system jest nie do utrzymania. Wszystkich przenieść do KRUS (marne
    świadczenia za marne składki)
    Wiem. Nie ma odważnych bo słupki poparcia się liczą.
    Ale nie zmienia to faktu że turlamy się po równi pochyłej.

    O wielkiej kasie u prawników czy lekarzy to już cicho sza :-)
    KRUS - taki wygodny wytrych, tamacik zastępczy.