    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Date: Wed, 4 Mar 2015 17:35:34 +0000 (UTC)

    > Napisałem, że od czegoś trzeba zacząć. Ziarnko do ziarnka.

    > Mamy chować głowę w piasek i zaprzeczać faktom? Bieda w kraju uświęca
    > środki.

    po pierwsze nie ma niedy. po drugie nic nie uświęca wyłaczania prawdy i
    logiki

    > Emerytury a nie raju. Odkładaj bo potem dostaniesz standardowe 1000 zł.

    emerytury. na konkretnych warunkach

    > Nie z reformą tylko z wydrenowaniem kasy. Reforma ma zlikwidować te
    > patologie.

    patalogie to są Twoje pomysły

    > Znawcy mówią, że obniżka podatków pobudzi gospodarkę. Składka zus to jeszcze
    > gorszy podatek w zakamuflowanej formie.

    > Kto chce zrobić karierę na 6-latkach w szkołach? To raczej będzie klęska
    > wyborcza np. prezydenta PO.

    > Dla budżetu liczy się kwota. Im mniej w kasie tym bardziej się liczy.

    zaklinaj dalej. Liczy się kwota ale też efektywność.

    > Podałem to co dowiedziałem się wielokrotnie z mediów. Nie muszę używać
    > suwmiarki. Pomiar krokami też da jakiś przybliżony obraz.Jak widzisz nie
    > wyszło tak źle.

    nie mów co wyszło bo nie przedstawiłeś żadnych wyliczeń.

    > Ale nie jest i wielokrotnie bardziej obciaża nas chory zus.

    nie. ZUS jest dużo bardziej efektywny od KRUS, który by nie istniał bez
    doatcji. 92% budżetu KRUS to podatki a nie składki.

    > Bzdura. Jak dwojgu dzieci trzeba kupić buty i jednemu kupisz za 15 zł a
    > drugiemu za 80 zł to kto bardziej obciążył domowy budżet?

    jak wydasz 15zł na ołówki dla 2 dzieci i 80zł dla 20 to które pieniądze
    będą efektywniej wykorzystane?

    > Demokracja to władza ludu a nie nad ludem.

    no i? lud wybrał sobie takich przedstawicieli. To, że Tobie sie nie
    podobają to jest Twój problem nie demokracji

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?