  • Data: 2015-03-04 22:14:31
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:md7r86$k6d$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "neelix"
    > -------
    > O kurde! A oni zostawili! I co teraz będzie?
    > ---
    > Kogo ? Kto ? Emerytury mają bogatą tradycję i MZ długo nie skończą się.
    > Ciekawy jestem dlaczego jeden
    > ma 700 a inny np. 10 000 zł emerytury?
    > ---
    > Dlatego, że jeden był bardziej niż drugi: społecznie użyteczny, zaradny,
    > mający szczęście itp itd

    Nie społecznie a dla władzy a to zasadnicza różnica i powód do protestu.

    > Dlaczego aż 10 ma płacić na 1 z wielu
    > bezpodstawnie uprzywilejowanych?
    > ---
    > To nie jest płacenie a praca. Jak nie pracujesz to nie płacisz.

    Tylko tak Ci się wydaje. Dalej płacisz np. robiąc zakupy, bo we wszystkim
    jest podatek do budżetu. Moja praca. Płacenie wymuszone. A ja pracując nie
    chcę płacić na takich, bo im się nie należy a na pewno nie tyle.

    A moża jaśniej?

    neelix