  • Data: 2015-03-05 17:02:04
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    neelix wrote:

    > Poszukaj danych na temat poziomu życia. Ilu żyje na granicy a ilu poniżej
    > minimum.

    sam poszukaj. a potem je przeczytaj ze zrozumieniem

    > Dzisiaj nie ma pewności czy ktoś dożyje i czy jeszcze będą emerytury.

    to za komuny miałeś gwarancję dożycia?
    To może znajdź sobie dane o długości życia.

    > To leż i ciesz się z niemocy państwa, które istnieje tylko teoretycznie.

    hasełka, hasełka, hasełka.

    > Bo nie musiałem. Informacja okazała się prawdziwa. Krus obciąża budżet
    > kilkakrotnie mniej razy niż zus.

    nie. i ile byś nie zaklinał to nic nie zmieni.

    > To jest bez znaczenia. Rolnicy są potrzebni tak samo jak inni. Ja tam wolę
    > polską żywność od zachodniego syfu. Jeśli nie chcesz rolników to może
    > zaproponuj reaktywację Auschwitz. A może najwyższy czas wziąć zus za mordę,
    > bo zaraz zdechnie?

    prawo Godwina znowu się sprawdziło.
    Do tego argument zupełnie bez związku z tym co napisałem.

    > Jeśli bardzo kiepski ołówek kosztuje 7,5 zł to jaki jest za 4 zł? Nie ma
    > takiego. Za te 80 zł będzie tylko 5 ołówków po 15 zł. Jakoś zusowcy nie
    > dostają połowę świadczenia krusowców.

    jakoś krusowcy dostają świadczenie, które składa się w 92% z dotacji
    budżetowej

> [...]
    > przez lud. Wybór nie podoba się 85% obywateli w wieku wyborczym. Jednak
    > kpiną jest to, że do rządzenia potrzebne są koalicje. Rządzić powinien
    > wygrany i jako wygrany mieć większość parlamentarną jeśli taka jest
    > konieczna i odpowiadać za swoje czyny. Przypomnijmy chorą ideę POPiSu. Jeśli
    > ktoś zagłosował na PiS i nie lubi PO to nie ma zgody wyborców na takie
    > hybrydy powyborcze tak jak na powyborczą turystykę międzypartyjną. Przegrani
    > tworzą koalicję i przejmują władzę a wygrany przegrywa? Takie koalicje
    > powinny być przed wyborami bo to kpina z wyborów i wyborców. To jest

    nie. To jest ustrój, który wybrali ludzie przez swoich przedstawicieli.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?