  • Data: 2015-03-04 20:35:27
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie"

    ...w interesie biednego jest by bogaty zarabiał jak najwięcej bo
    wtedy zapłaci większe podatki.
    ---
    ...jak ich nie weźmie z kieszeni biednego. Że generalnie bogaci tak robią to
    biedni wcale nie chcą by bogaci płacili te większe podatki bo to z ich (tych
    biednych) kieszeni jest a nie tego bogatego. I na dodatek ci bogaci bardzo
    pilnują by biedni nie wzbogacili się. Ludzie o podobnych dochodach obojętnie
    czy bogaci czy biedni chętniej sobie wzajemnie dobrze życzą.

    > To pisz głośno i wyraźnie o co chodzi. Nie mam zamiaru domyślać się.

    Skup się na jednym wątku to będziesz nadążał.
    Palnąłeś bzdurę że zachęta do brania spraw we własne ręce była wpuszczeniem
    w maliny więc Ci podałem przykład człowieka który wziął sprawy we własne
    ręce i został milionerem.
    ---
    Ale pewnie nie z tego został, że jakoś specjalnie je wziął tylko z tego, że
    mu wpadło. Ja też chciałem takie tablo zrobić, ale akurat nie zrobiłem i
    losu szczęścia nie wygrałem. Za tej naszej komuny też mógłby w totka to samo
    wygrać. Jedyne co ratuje to to, że jednak praca nad nk (i podobnymi
    przedsięwzięciami) wielu ludzi jednak rozwinęła i rynek rozwinęła a
    wygrywanie w totka tego nie robi.