-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
s.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Oszustwa na zużyciu paliwa
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5274a709$0$2295$65785112@news.neostrada.pl>
<18ugcegkg0e0w$.132z50dfk80ro$.dlg@40tude.net>
<527659c8$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
<1boxblw5pd984.wt0nynhx19ng$.dlg@40tude.net>
<l5625s$bp6$1@mx1.internetia.pl>
Date: Mon, 4 Nov 2013 18:06:01 +0100
Message-ID: <1jak0dy8ftokg$.bz5dkx2ilrwl$.dlg@40tude.net>
Lines: 45
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.169.230
X-Trace: 1383584762 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2149 83.11.169.230:57077
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2509648
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 3 Nov 2013 18:33:48 +0100, John Kołalsky napisał(a):
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>
>
>> No ale ogólnie płynna jazda i brak hamowania.
>>
>> Jak mnie finanse przycisnęły, to się okazało że Vectra z 3.2 V6 może palić
>> 10l, a Civic Type-R 7.5l, większość jazdy w mieście.
>> Tak patrząc na sprintmonitor.de - mniej więcej czołówka tamtejszych
>> użytkowników.
>>
>> Rekordy z trasy też mam znacznie niższe niż to co deklaruje producent w
>> instrukcji.
>>
>> Czyli dać się da - a więc producenci jednak nie kłamią, a norma jest ok.
>> To że zazwyczaj nie chce mi się tak jeździć i zużywam jednak więcej
>> paliwa,
>> niewiele tu zmienia.
>
> I nie sądzisz, że norma konsumencka powinna zgadzać się z tym co zużywa
> samochód prowadzony przez przeciętnego kierowcę ?
Tzn. tak z samej góry, to uważam że żadna odgórna norma nie jest potrzebna
- ocena produktów to coś co odgórnie wychodzi tak źle, jak mało co.
No ale to już osobny temat.
Wracając do Twojego pytania, przy założeniu że jednak koniecznie chcemy
taką normę mieć, to odpowiem pytaniem - a czy czas przyspieszenia do
100km/h, również powinien zgadzać się z czasem w którym osiąga tą prędkość
przeciętny kierowca?
Więc nie - to co podaje producent to powinno być minimum, jakie na
pomiarowej trasie osiąga kierowca testowy będący przedstawicielem
producenta, robiący co w jego mocy żeby pozostając w zgodzie z warunkami
testu osiągnąć jak najlepszy rezultat, wykorzystując wszelkie zalety
pojazdu i minimalizując jego wady.
Czyli powinien być to rezultat graniczny, osiągalny tylko w sytuacji kiedy
robi się wszystko tak jak należy, dokładnie tak samo jak podaje się
prędkość maksymalną, przyspieszenie czy pojemność bagażnika.
Natomiast jedyne o co powinna zadbać organizacja określająca normę, to o na
tyle kompletne odzwiercieglenie rzeczywistych warunków żeby nie dało się
robić samochodu pod test, oraz to żeby samochód testowy odpowiadał temu co
kupuje klient w sklepie.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.13 20:22 John Kołalsky
- 04.11.13 21:20 Tomasz Pyra
- 04.11.13 23:57 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-10-17 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-17 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-17 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-10-17 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-17 Brat k.o.medianta
- 2024-10-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-10-16 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-10-16 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 imigranci
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Białystok => Senior Developer React Native <=