    Date: Tue, 25 Jan 2011 08:39:47 +0100
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Oszukane karty SDHC (?)

    W dniu 2011-01-24 20:37, Andgro pisze:
    > No i co Panowie?
    > Tak mało z Was używa w sprzętach szybkich kary SD/SDHC? Nie macie
    > aparatów foto na karty SD, w których szybkość transferu to podstawa
    > szybkiego powtórzenia fotki, szczególnie w trybie zdjęć seryjnych?
    > Nikt się nie pokusi(ł) o sprawdzenie, czy nie został "wykorzystany"? ;)

    To może trochę zaskoczę. Mam aparat na karty CF. 8GB karta Kingstona
    (ElitePRO x133) po zapełnieniu do połowy - zapis jednej fotki tak ok.
    2-3s, parę zdjęć seryjnych - zapis kończy się po jakimś chorym czasie
    (pół minuty może?). W każdym razie używanie wcale niesympatyczne.
    Ta sama karta po wyczyszczeniu - zapis pojedynczej fotki trwa mniej niż
    sekundę na pewno (w każdym razie jest OK), zdjęcia seryjne - po
    zwolnieniu migawki chwilę (2s?)aparat jest jeszcze zajęty (oczywiście im
    dłuższa seria tym dłużej, ale znacznie krócej niż po połowie pojemności
    karty), zdjęcia robione jakby trochę wolniej niż na Lexarze.
    Czysta karta Lexara 300x PRO UDMA - zdjęcia seryjne - jakieś 30 zdjęć w
    serii - po zwolnieniu migawki aparat natychmiast gotowy do pracy.
    Zdjęcia robione jakby zupełnie bez dodatkowych opóźnień. To tyle z
    obserwacji, bo testów jako takich nie robiłem.

    DD