  • Data: 2011-01-25 14:27:04
    Temat: Re: Oszukane karty SDHC (?)
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-25 11:07, Andgro pisze:

    > A więc jest potwierdzenie i do tego dotyczy karty CF. W sumie, bez
    > różnicy - metoda oszustwa ta sama.

    Oszustwa? Raczej niedopowiedzenia wszystkiego ;)

    > Jeśli możesz, zrób przy okazji testy. Program który wskazałem testuje CF
    > również. Jesli kłopoty pojawiają się wcześniej niz w połowie karty to
    > może się okazać, że karta jest zrobiona np z 4 kości po 2GB i tylko
    > pierwszy jest szybki "dla dobrego samopoczucia klienta". Większośc kart
    > ma bardzo długą gwarancję, więc wystarczy mieć dowód zakupu.

    Kiedyś spróbuję może... Takie myśli też chodziły mi po głowie, ale za
    mało zawzięty jestem żeby się do takich testów zmusić. Wolę robić zdjęcia ;)

    > Rysuje się tu metoda postępowania po zakupie szybkiej karty SD: od razu
    > do czytnika i przetestować prędkość a w razie oszustwa natychmiast z
    > powrotem do sprzedawcy z reklamacją! Albo od razu pojechac do sklepu z
    > laptopem. Tylko że test jest czasochłonny i trzeba mieć baterię dobrze
    > naładowaną ;)

    Taki Sandisk wypuścił serię kart (SD) oznaczonych dodatkowo "Video", a w
    opisie jest jak byk opisany Twój (i mój) problem.

    Pozdrawiam

    DD