  • Data: 2011-01-25 14:53:21
    Temat: Re: Oszukane karty SDHC (?)
    Od: Andgro <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-25 15:27, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Oszustwa? Raczej niedopowiedzenia wszystkiego ;)

    > Kiedyś spróbuję może... Takie myśli też chodziły mi po głowie, ale za
    > mało zawzięty jestem żeby się do takich testów zmusić. Wolę robić
    > zdjęcia ;)

    > Taki Sandisk wypuścił serię kart (SD) oznaczonych dodatkowo "Video", a w
    > opisie jest jak byk opisany Twój (i mój) problem.

    Nie wiem, o jakim opisie mówisz. Muszę poszukać.
    Jeśli na karcie jest napisane class 6, to znaczy że MINIMALNY transfer w
    dowolną stronę na całej przestrzeni karty nie może być mniejszy niż
    6MB/s. Bo to właśnie dokładnie oznacza "class 6".
    Jeśli więc kupiłem class 10 a mam transfer spadający miejscami do
    1,5MB/s czy nawet do 2,5MB/s to jak to inaczej nazwać, jak nie
    oszustwem? Tym bardziej że to nie wypadek przy pracy, lecz ewidentne
    znamiona celowego działania producenta?
    Ja nie sugeruję się tym, co wypisują różna kapuściane albo odwrotnie,
    cwane, łebki na Allegro, że karta ma 20 czy 30MB/s, tylko wymogami
    specyfikacji. Zapewniam Ciebie, jako elektronik i producent urządzeń, że
    w specyfikacji, co jest napisane, to musi być spełnione, bo z tego
    powodu można pójść z torbami.

    Wyobraź sobie, że jesteś na wycieczce życia i kręcisz sobie migawki
    wspomnień kamerą na kartę. I właśnie taką oszukaną kartę masz. Powinno
    się zmieścić 8 godzin, wiec jesteś spokojny dbając o sprzęt. zawsze
    naładowany, zawsze gotowy. pewnego wieczora w hotelu, bierzesz kamerę do
    ręki, żeby zobaczyć co się nagrało, a tam wszystkie pliki od pewnego
    momentu uszkodzone albo kamera się zawiesza.
    I co wtedy? Mało zawzięty? :)))
    Nie z powodu kamery, nie z powodu niedbalstwa, nie z powodu
    jakiejkolwiek usterki sprzętu, który ZAWSZE ma prawo się zepsuć. Tylko z
    powodu OSZUSTWA.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

    "Wszystkie zwierzęta są równe.
    Ale te, które mają futerko w trójkolorowe pasy, są równiejsze."