  • Data: 2013-02-12 01:53:37
    Temat: Re: Ostrzejsze przeglądy
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Gdyby nie faszystowski system szpiegowania za pomocą kamer to po wprowadzeniu
    ostrzejszych przeglądów za trzy lata połowa samochodów jeździła by bez przeglądu.
    Dwa`lata temu za cenę przeglądu zrobiłem zawieszenie, w zeszłym roku hamulce z
    wymianą tarcz włącznie. Fakt że samochód malutki to i części tanie. To niby dlaczego
    mam jechać na przegląd jak mam wszystko pełnosprawne. A jak zrobią bazę danych
    samochodów z przeglądem, a zrobią na pewno i tym szybciej im mniej osób będzie na
    przeglądy jeździło. To pełnosprawnym samochodem będę musiał jechać na jakiś jebany
    przegląd żeby zapłacić za pieczątkę.