  • Data: 2012-05-11 14:09:08
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iksinski" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Coś więcej? Jakieś źródło?
    >Bo homologację E to widziałem na każdej oponie, którą miałem w
    >łapkach, ML nie kojarzę.

    A bo to takie skutki guglania na szybko za przykladem
    http://www.salon-opon.com/opony/letnie/Continental/P
    REMIUMCONTACT-2/195-65R15/_o8596.html
    http://www.salon-opon.com/opony/letnie/Continental/P
    REMIUMCONTACT/195-65R15/_o4625.html

    Teraz na to patrze ... i sam juz nie wiem - to homologacja ? Czy cecha
    dodatkowa opony ?

    Ale jak sie okazuje - calkiem dobry przyklad - ta cecha przypisana do
    modelu, czy sa do wyboru modele E/ML/nic ?
    Jak nastepnym razem zamowie CPC2 91V, to dostane ML, czy to trzeba
    osobno precyzowac i sprawdzac przy odbiorze ? :-)

    >I pewnie będziesz zdziwiony, bo to akurat też sprawdzam, szczególnie
    >w przypadku opon spoza europy.

    A to jestem zdziwiony. Ciekawe ilu grupowiczow sprawdza :-)
    Jest to gdzies na oponie ? Pewnie E-costam ?

    ... i zaraz ... to przy zamowieniu trzeba precyzowac nr homologacji,
    zeby nie byc zaskoczonym ze cos innego przyslali ? :-)

    >Zbaczasz z tematu. Nie dyskutujemy o tym, który bieżnik (z wersji
    >AC01 czy AC02) jest lepszy, tylko czy był oznaczony w sposób
    >umożliwiający identyfikację.

    No i widziales - Chris pisze ze byl na naklejce, autor ze na gumie nie
    ma, i skad ma wiedziec ze powinien dostac
    "C-Drive 2" a nie "C-Drive".

    >Dopóki jest prawidłowo oznaczony to czego się czepiasz? ;-)

    A ilu klientow jest uswiadomionych ze ogolna zasada "nigdy nie kupuj
    nic wloskiego" obowiazuje takze w wyrobach _niemieckiej_ firmy ?
    Ze w pudelku z renomowanym napisem SKF mozna zastac wloszczyzne ? :-)

    Ale teraz juz wiem ze to istotne, ze trzeba rozpakowac w sklepie,
    sprawdzic, i poprosic japonskie lub polskie :-)

    J.