  • Data: 2012-05-11 09:45:37
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:joidf4$qb$1@inews.gazeta.pl...

    > To napisz - jakie ostatnio kupiles, i bez ich ogladania powiedz co

    Ostatnio kupowałem ContiPremiumContact 5 dla kumpla, na jesieni UltraGrip 8
    dla siebie.
    W poprzednich latach wiele innych, w tym UltraGrip 7 i 7+, w których bieżnik
    był taki sam, a mimo to kupowałem to co chciałem i nie miałem problemów z
    ich rozróżnieniem.

    > powinno byc na nich napisane ?

    Powinien być na nich napisany model opony i parę parametrów mniej lub
    bardziej istotnych. I nie spotkałem się z sytuacją, żeby tych informacji
    zabrakło.

    > P.S. A co powinno byc napisane na lozysku SKF 6310 ?

    Jak będę takie kupował, to dam Ci znać.

    Nie bardzo wiem co chcesz udowodnić?
    Że nie znam się na wszystkim? Nigdy tak nie twierdziłem i nie stwierdzę.
    Stwierdziłem, że wiem co kupuję i umiem to identyfikować. Szczególnie w
    przypadku, kiedy wszystkie istotne oznaczenia produktu są na towarze
    umieszczone. Tylko tyle i aż tyle.
    Oczywiście nie rozmawiamy o przypadkach, w których producent/sprzedawca
    nieprawidłowo oznaczył produkt, który w różnych wersjach wygląda identycznie
    i bez dokładnej analizy składu materiału, czy też wewnętrznej konstrukcji
    tego towaru klient nie jest w stanie tego stwierdzić. Prawda, że o tym nie
    rozmawiamy? ;->