  • Data: 2012-05-11 12:18:28
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:joik04$f9s$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale tak krotkie googlanie pokazuje ze we wczesniejszych modelach byly
    > homologacja E i ML - jak to odroznic ?

    Coś więcej? Jakieś źródło?
    Bo homologację E to widziałem na każdej oponie, którą miałem w łapkach, ML
    nie kojarzę.
    I pewnie będziesz zdziwiony, bo to akurat też sprawdzam, szczególnie w
    przypadku opon spoza europy.
    Z oznaczeń ML na oponie to tylko kojarzę rant ochronny, ale w tym przypadku
    oznaczenie ma znaczenie drugorzędne, bo rant po prostu widać... ;-)

    > No i kolega zapewne sprawdzil ze jest tam napisane Yokohama, C-drive,
    > 195/iles, a sprawa sie rozbija o to ze nie napisali ani AC01, ani AC02.
    > To zle, dobrze, czy bez znaczenia ?

    Jesteś tego pewien? Bo ktoś tu wrzucał fotki nowych opon Y-CD i na
    naklejkach jest to wyraźnie opisane.

    > Bo ja wiem ... wpadniesz na to ze najistotniejsza informacja jest "made in
    > Germany" ?
    > Bo jak "made in italy" to lepiej omijac.

    Zbaczasz z tematu. Nie dyskutujemy o tym, który bieżnik (z wersji AC01 czy
    AC02) jest lepszy, tylko czy był oznaczony w sposób umożliwiający
    identyfikację.

    > A przeciez zasadniczo jest to jak najbardziej prawidlowe oznakowanie
    > produktu, wszystko mowiace i kazdy powinien o tym wiedziec :-)

    Dopóki jest prawidłowo oznaczony to czego się czepiasz? ;-)