eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOstróda-OlsztynRe: Ostróda-Olsztyn
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    eer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.
    com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02
    .news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@l...net>
    <lplsms$76m$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@l...net>
    <lpokfr$8jt$1@mx1.internetia.pl> <lpolvs$psr$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lpolvs$psr$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Ostróda-Olsztyn
    Date: Fri, 11 Jul 2014 18:22:33 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 24
    Message-ID: <53c00f4c$1$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.190.221
    X-Trace: 1405095756 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2153 83.26.190.221:56396
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1942
    X-Received-Body-CRC: 888475802
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2538378
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości
    On 2014-07-11 13:56, Grzegorz wrote:
    >> Sam się zdziwiłem, dlaczego ten autobus tam mało się przechylił ...
    >> ale
    >> jak widać taki manewr "omijania łosia" wyszedł całkiem OK.

    >ESP?

    Czekaj, ESP chyba nie zmniejsza przechylów.

    Na ile sie orientuje, to w osobowych na zawieszenie nie ma wplywu,
    zapobiega natomiast wpadnieciu w poslizg, czyli "postawieniu auta
    bokiem".
    Bo jak juz sunie bokiem, to sila tarcia opon jest spora i moment
    obrotowy spory.
    Aczkolwiek w ciasnym zakrecie mozna podobne, czy nawet wieksze sily
    osiagnac. Za to nie mozna o jakas nierownosc zawadzic.


    Autobusy chyba miewaja zawieszenie pneumatyczne, tam mogloby ESP
    dzialac inaczej ... ale czy silowniki sa takie szybkie ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: