  • 61. Data: 2009-07-14 09:23:30
    Temat: Re: Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 10:53:27 +0200, op23 napisał(a):

    > Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl>

    > Jakbym kupił samochód i okazało się, że nie można nim jeździć po polskich
    > drogach bo np brakuje mu migaczy to oczywiście chciałbym go zwrócić.

    A czego brakuje telefonii w Oranżadzie? Nie ma pokrycia w jakimś miejscu.
    ale to wina tego miejsca, a nie operatora. Jak kupisz samochód i nie możesz
    nim do domu dojechać, to walczysz o to, żeby co drogę zrobili, a nie
    zwracasz samochód.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 62. Data: 2009-07-14 10:02:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 10:56:54 +0200, op23 napisał(a):

    > Skoro tam właśnie potrzebuje korzystać a nie może to chyba logiczne, że
    > chce odstąpić od umowy, która niczego mu nie daje.

    Bardzo mi się podoba Twój pomysł. Chodzę często z psem na spacery po
    różnych lasach, nie mam tam zasięgu. Teraz sobie rozwiążę umowę z
    operatorem i będzie mógł mi skoczyć najwyżej ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 63. Data: 2009-07-14 11:19:59
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl>

    > A czego brakuje telefonii w Oranżadzie? Nie ma pokrycia w jakimś miejscu.
    > ale to wina tego miejsca, a nie operatora.

    <ROTFL>

    >Jak kupisz samochód i nie możesz
    > nim do domu dojechać, to walczysz o to, żeby co drogę zrobili, a nie
    > zwracasz samochód.

    No to walcz o drogę, czyli o to by postawili kolejny BTS

  • 64. Data: 2009-07-14 13:09:29
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
> [...]
    > ale to wina tego miejsca, a nie operatora. Jak kupisz samochód i nie możesz
    > nim do domu dojechać, to walczysz o to, żeby co drogę zrobili, a nie

    Mapa zasięgu wprowadza w błąd. Ale to nie tylko w Orange
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 65. Data: 2009-07-14 13:24:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w
    wiadomości news:pan.2009.07.14.10.02.08@rudak.org...
    > Bardzo mi się podoba Twój pomysł. Chodzę często z psem na spacery
    > po
    > różnych lasach, nie mam tam zasięgu. Teraz sobie rozwiążę umowę z
    > operatorem i będzie mógł mi skoczyć najwyżej ;-)

    Bedzie mogl cie pozwac, o ile uwaza ze wygra :-)

    A w ogole to .. zglosic http://zasieg.orange.pl/ do rejestru
    klauzul niedozwolonych ?

    - ma charakter informacyjny
    - nie może być podstawą do zawierania umów o świadczenie usług
    telekomunikacjnych
    - nie może być podstawą ewentualnych reklamacji zasięgu

    Z jednej strony uczciwie pisza, z drugiej .. no to oni w zasadzie
    zadnego zasiegu nie gwarantuja, a to juz chyba zadanie dla UOKIK ?
    :-)

    J.

  • 66. Data: 2009-07-14 13:45:16
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
    > I nie ma. Znam miejsce w Polsce, gdzie zasię mają jedynie czeskie sieci. I
    > plus, jak są niskie chmury (ale nie za niskie), a pobliski BTS ma świeży
    > akumulator ;)

    Znam miejsca w Warszawie, gdzie Minus po wejściu do budynku ginie
    całkowicie lub zostaje jedna kreska( połączenia nawiązać się nie da!!).
    Jak nie wierzycie to sprawdźcie:

    1.Decathlon przy CH Reduta
    2.CH Skorosze ( punkt sprzedaży Minus'a się zmył )
    3.Dowolne mieszkanie na niższej kondygnacji od ulicy Dzieci Warszawy do
    stacji PKP Ursusie ( Ursus Główny, a nie Północny )

    Jeżeli Minus pozwala sobie na utratę tylu klientów w tak wielkim
    mieście, to pomyślcie co dzieje się w mniejszych miejscowościach....

    Oczywiście podobna sytuacja może wystąpić u innego operatora. Ale jakby
    ktoś był zainteresowany: w na "starym" Ursusie nie ma problemów z
    zasięgiem sieci Era ( sprawdzone osobiście: używam Mobilkinga ) nawet w
    piwnicy swojego bloku odebrałem połączenie i dało się rozmawiać.

  • 67. Data: 2009-07-14 15:15:33
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    za niewiedze trzeba płacić, dwa lata

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 68. Data: 2009-07-14 15:19:53
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Szczepan napisał(a):

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Nic nie walnalem.
    > Taka sytuacje przezylem osobiscie.
    > Kiedys zwolniono mnie z pracy bez podania przyczyny.
    > Prawnik zaproponowal mi ze moze sie podjac wyciagniecia od firmy
    > odszkodowania na warunkach takich jak napisalem. Jesli wygra polowa
    > odszkodowania jest jego a jesli przegra to jego ryzyko zawodowe a nie
    > moje. Wygral, firma zaplacila odszkodowanie, adwokat zainkasowal
    > polowe i spokoj.

    No to masz już rozwiązanie - zadzwoń (ups... może pożycz od kogoś telefon
    Ery) do tego prawnika i pogrąż Orange.
    Mariano Italiano

  • 69. Data: 2009-07-14 17:26:59
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Kolego,
    Tez tak mialem jakis czas temu kiedy chcialem zmeinic operatorana tanszego,
    byl nim tez orange wtedy jeszcze idea.
    Ze zdumieniem stwierdzilem ze zasieg ich sieci jest u mnie tylko w
    niektorych miejscach podworka.
    w przeciwienstwie do ciebie nie zakonczylem umowy z plusem tylko
    przeszedlem na najnizszy abonament i odbieralem nadal telefony przychodzace
    w plusie a dzwonilem z idei na podworku. Szybko zastrzeglem ten numer bo
    niektorzy oddzwaniali na niego i mieli pretensje ze nie odbieram :)
    Za moich czasow sie regulaminy czesto nie zmienialy ale tobie radze
    przeczekac do zmiany regulaminu i pod tym pretekstem pozegnac sie z siecia
    orange. Na przyszlosc rob porzadne rozeznanie czyja siec ma we wsi najlepszy
    zasieg i w ramach tej sieci wybieraj telefon i abonament.

    --
    Pozdrawiam z glebokiej wsi w Borach tucholskich ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 70. Data: 2009-07-14 17:29:06
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    dowiemy sie jaki to masz pakiet na te 3 lata z tym telefonem??