  • 71. Data: 2009-07-14 17:41:29
    Temat: Re: Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    VSS pisze:
    > za niewiedze trzeba płacić, dwa lata

    Serdecznie Ci życzę, żebyś nie myślał jak paranoik i nie kupował przed
    podpisaniem umowy na abonament startera w ofercie pre-paid danej
    sieci,żeby sprawdzić czy jest tam zasięg gdzie mieszkasz!!

    Nie myśl jak paranoik.
    Zobaczysz jak się wtedy poczujesz - umowa podpisana, a z domu nie da się
    zadzwonić. Zobaczymy, czy będziesz taki mądry i napiszesz tu na grupę.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 72. Data: 2009-07-14 17:44:51
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    zho pisze:
    > Za moich czasow sie regulaminy czesto nie zmienialy ale tobie radze
    > przeczekac do zmiany regulaminu i pod tym pretekstem pozegnac sie z
    > siecia orange. Na przyszlosc rob porzadne rozeznanie czyja siec ma we
    > wsi najlepszy zasieg i w ramach tej sieci wybieraj telefon i abonament.

    Tak, masz rację. Niestety, ale tak jest - trzeba kupić najpierw starter
    pre-paid, sprawdzić zasięg i dopiero podpisywać umowę. Ich mapy zasięgu
    to można sobie wsadzić....

    Zmiana regulaminu jest doskonałym pretekstem do zerwania umowy ze
    złodziejami.

  • 73. Data: 2009-07-14 17:58:30
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał

    > Zmiana regulaminu jest doskonałym pretekstem do zerwania umowy ze
    > złodziejami.

    Moze to i dobry pomysl.
    Czy Orange informuje swoich klientow o zmianie regulaminu czy tez trzeba
    samemu wyczaic ten moment?

    --
    Szczepan

  • 74. Data: 2009-07-14 18:01:24
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał

    > dowiemy sie jaki to masz pakiet na te 3 lata z tym telefonem??
    Oczywiscie juz ktos nawet napisal to "Zetafon".

    --
    Szczepan

  • 75. Data: 2009-07-14 19:06:14
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał

    > Moze to i dobry pomysl.
    > Czy Orange informuje swoich klientow o zmianie regulaminu czy tez trzeba
    > samemu wyczaic ten moment?
    Jak sie cos w regulaminie zmienia i dotyczyczy ciebie to jest obowiazek pod
    rygorem niewaznosci zmian cie o tym poinformowac.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 76. Data: 2009-07-15 06:12:32
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 15:09:29 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Mapa zasięgu wprowadza w błąd. Ale to nie tylko w Orange

    Wierz mi, każdy jeden atlas samochodowy też w błąd wprowadza, chociaż to co
    w nich jest można zobaczyć gołym okiem, a nie tylko instrumentami
    pomiarowymi.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 77. Data: 2009-07-15 06:15:55
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 15:45:16 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Znam miejsca w Warszawie, gdzie Minus po wejściu do budynku ginie
    > całkowicie lub zostaje jedna kreska( połączenia nawiązać się nie da!!).
    > Jak nie wierzycie to sprawdźcie:
    >
    > 1.Decathlon przy CH Reduta
    > 2.CH Skorosze ( punkt sprzedaży Minus'a się zmył )
    > 3.Dowolne mieszkanie na niższej kondygnacji od ulicy Dzieci Warszawy do
    > stacji PKP Ursusie ( Ursus Główny, a nie Północny )

    O widzisz, dotknąłeś jeszcze jednego tematu. Mapa mapą, ale są też
    dodatkowe czynniki wpływające na jakość sygnału. Jak siedzisz w bunkrze, to
    nawet jeśli na zewnątrz masz pełen zasięg, to w środku, możesz nie mieć
    nic. Jakaś głupia górka po drodze, czy w skrajnych przypadkach nowy budynek
    postawiony po aktualizacji mapy i wszystko się zmienia.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 78. Data: 2009-07-15 07:50:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.07.2009 Szczepan <s...@w...pl> napisał/a:

    > U?ytkownik "Marx" <M...@n...com> napisa?
    >
    > Moze sa jakies inne instancje, moze Rzecznik praw Konsumenta czy cos w tym
    > rodzaju.
    > Przeciez to jest sprzedanie nieistniejacej uslugi.

    A czy w umowie masz napisane, że będziesz miał dostęp w salonie swojego
    domu na posesji takiej i takiej w mieście takim i takim? Chyba nie.
    Przecież nikt nie gwarantuje zasięgu w każdym miejscu w kraju. To po prostu
    niemożliwe.
    --
    Samotnik

  • 79. Data: 2009-07-15 08:18:26
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
    > Wierz mi, każdy jeden atlas samochodowy też w błąd wprowadza, chociaż to co
    > w nich jest można zobaczyć gołym okiem, a nie tylko instrumentami
    > pomiarowymi.

    Błąd w atlasie to stracone paliwo ( powiedzmy 100 zł ) przy nadrobionej
    drodze, wkurzona obok kobieta;) itp. Umowa z operatorem to już trochę
    droższa impreza. Nie sądzisz?

  • 80. Data: 2009-07-15 08:32:28
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
> [...]
    > nic. Jakaś głupia górka po drodze, czy w skrajnych przypadkach nowy budynek
    > postawiony po aktualizacji mapy i wszystko się zmienia.

    Doskonale to rozumiem, tylko jest jeden problem. Era i Orange mają w
    tych miejscach zasięg i to pełny!! Czyli jednak można. Decathlon jest
    bardzo wysoki, więc mała kubatura pomieszczeń odpada. To jest ogromna
    hala, ma klimatyzatory, a więc przerwy w dachu(fale mają którędy się
    dostać ) Problem w sieci Plus wydaje się leżeć gdzie indziej...

    Jak szukałem rozwiązania słabego zasięgu i to w tylu miejscach jednego z
    największych miast Polski to natrafiłem na przedstawiciela handlowego,
    który twierdzi, że w Warszawie w niektórych miejscach technicy po prostu
    spieprzyli sprawę źle konfigurując BTS-y i teraz jest klops, bo nie
    wiadomo, kto ma pokryć koszty naprawy tego błędu. Oczywiście abonenci;)
    Ponieważ mam tą informację nieoficjalnie, to nie mogę podać źródła.
    Traktuj to tylko jako ciekawostkę, która daje do myślenia;)

    Na kolejny dowód, że jednak można jest zasięg wszystkich sieci na
    stacjach metra w Warszawie. Trochę to włażenie w d....ę klientowi, bo za
    pewne wymaga postawienia stacji bazowych specjalnie tylko po to, żeby w
    podziemiu był zasięg, ale jest to dowód na to, że można. Żadne mury nie
    przeszkadzają już falom radiowym w dotarciu do podziemia, gdy w grę
    wchodzi ileś tysięcy wykonanych połączeń dziennie ludzi czekających na
    coraz gorzej jeżdżące metro;)