  • 51. Data: 2009-07-14 06:49:39
    Temat: Re: Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 20:23:00 +0200, op23 napisał(a):

    > Wydaje się, że tak. W końcu nie możesz z tej umowy skutecznie korzystać.
    > Za co miałbyś płacić te pieniądze ?!

    Zawsze znajdę gdzieś miejsce bez zasięgu komórki. Uważasz, że to podstawa
    do wypowiedzenia umowy przez klienta?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 52. Data: 2009-07-14 06:51:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 23:05:22 +0200, Szczepan napisał(a):

    > Chyba ze jakis
    > prawnik podjal by ryzyko ( w razie wygranej polowa odszkodowania, przy
    > przegranej on pokrywa koszty).

    Ale tu walnąłeś ;-D

  • 53. Data: 2009-07-14 07:12:24
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 08:21:28 +0200, Szczepan napisał(a):

    > Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl> napisał

    > Ja sprawdzilem ale Orange twierdzi ze zasieg jest dobry i sprawdzac nie
    > beda.

    A wcześniej o tym chyba nie wspominałeś. Jeśli tak, to faktycznie należy im
    się piętno. Rozumiem, że sprawdziłeś na mapie, a potem przed podpisaniem
    umowy jeszcze się u nich upewniałeś?

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 54. Data: 2009-07-14 07:39:26
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Ale tu walnąłeś ;-D

    Nic nie walnalem.
    Taka sytuacje przezylem osobiscie.
    Kiedys zwolniono mnie z pracy bez podania przyczyny.
    Prawnik zaproponowal mi ze moze sie podjac wyciagniecia od firmy
    odszkodowania na warunkach takich jak napisalem. Jesli wygra polowa
    odszkodowania jest jego a jesli przegra to jego ryzyko zawodowe a nie moje.
    Wygral, firma zaplacila odszkodowanie, adwokat zainkasowal polowe i spokoj.
    Sadzilem ze jest to normalna praktyka znajacych sie na rzeczy prawnikow.
    Oczywiscie zielony prawnik, nie znajacy tematu nie zaproponuje takiego
    ukladu.

    --
    Szczepan

  • 55. Data: 2009-07-14 08:22:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 09:39:26 +0200, Szczepan napisał(a):

> [...]
    > na warunkach takich jak napisalem. Jesli wygra polowa odszkodowania jest
    > jego a jesli przegra to jego ryzyko zawodowe a nie moje.

    Tak, bo w sądzie pracy nie ma kosztów ;-)

    > Oczywiscie zielony prawnik, nie znajacy tematu nie zaproponuje takiego
    > ukladu.

    Właśnie zielony Ci takie coś zaproponuje (w sprawach beznadziejnych), a
    pewniak -- w pewnych ;-)
    Ale zaznaczam: układ, jaki opisałeś powyżej. Nie ten, który opisałeś
    wcześniej.

  • 56. Data: 2009-07-14 08:44:18
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > teraz nie
    > zmienię
    >>
    > O i to jest wlasnie normalne podejscie. Ryzyko jest wliczone w warunki
    > zakupu i to ryzyko dla obu stron.
    > I czasem jedna z nich placi bez sensu, ot kapitalizm :)

    Nie nie nie. Chodzi o to, że ja sobie tak mogę podchodzić do sprawy, bo mi
    zostały 2 miesiące ale ktoś, przed kim są 2 lata niemożności korzystania z
    telefonu już tak nie może.

  • 57. Data: 2009-07-14 08:46:49
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl>

    >>> skorzystasz. I jeśli chcesz dojechać w miejsce, gdzie tramwaj, czy

    > Gdzie ty mieszkasz, że możesz bilet MPK zwrócić?

    Bilet MPK kosztuje 5zł, kara umowna za zerewanie umowy telekomunikacyjnej

    Mowa była o biletach kolejowych, lotniczych ... one nigdy nie są tak drogie
    w zwrocie jak te umowy.

    > Tu zasięg też jest znany/można sprawdzić.

    Jesteś pewien, że za pół roku nie będziesz pracował tam, gdzie akurat nie ma
    zasięgu ???

  • 58. Data: 2009-07-14 08:53:27
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl>

    > ...tam gdzie klient by tego chciał.
    >
    > Per analogia, tu sprzedają samochód który nie działa tam gdzie chce
    > klient.

    Jakbym kupił samochód i okazało się, że nie można nim jeździć po polskich
    drogach bo np brakuje mu migaczy to oczywiście chciałbym go zwrócić.

  • 59. Data: 2009-07-14 08:56:54
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Zawsze znajdę gdzieś miejsce bez zasięgu komórki. Uważasz, że to podstawa
    > do wypowiedzenia umowy przez klienta?

    Skoro tam właśnie potrzebuje korzystać a nie może to chyba logiczne, że chce
    odstąpić od umowy, która niczego mu nie daje.

  • 60. Data: 2009-07-14 09:21:44
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 10:46:49 +0200, op23 napisał(a):

    > Bilet MPK kosztuje 5zł, kara umowna za zerewanie umowy telekomunikacyjnej
    >
    > Mowa była o biletach kolejowych, lotniczych ... one nigdy nie są tak drogie
    > w zwrocie jak te umowy.

    Tylko w przypadku tych biletów umowa jasno określa jej przebieg. Tak jak
    telefon stacjonarny jasno jest przypisany do lokalizacji. Komórka jest jak
    bilet komunikacji miejskiej - uprania do skorzystania z usługi, ale nie
    wskazuje konkretnie na jakiej relacji.

    > Jesteś pewien, że za pół roku nie będziesz pracował tam, gdzie akurat nie ma
    > zasięgu ???

    No to wtedy to już mój pech. Nie będę przecież winił operatora, że pracuje
    akurat w tak pechowym miejscu.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki