  • 41. Data: 2009-07-13 20:02:49
    Temat: Re: Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Uwierz mi, że BTS nie stoi dla jednego człowieka. Koszt naprawy jest
    > znacznie mniejszy, niż zaprzestanie obsługi 500-1000 klientów.

    Wystarczy antenę inaczej ustawić dla 499-999 klientów by uniemożliwić
    korzystanie pozostałej jednej. Może nie być jednej, może dwu .. 100. Kwestia
    jakiegoś pecha. Twoje wyliczenia nic nie znaczą przy tym.

    > Usługa działa.

    Operatorowi działa, abonentowi nie działa.

  • 42. Data: 2009-07-13 20:45:42
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał

    > Za telefon warty dzisiaj 150zł (rok temu pewnie ze 200zł) podpisałeś umowę
    > na 3 lata?
    > Przystawili Ci pistolet do głowy w tym salonie?

    Poniewaz zamierzalem korzystac z telefonu nawet dluzej niz 3 lata wiec bylo
    mi obojetne na ile jest ta umowa. Nawet do glowy mi nie przyszlo ze Orange
    nie ma zasiegu w moim miejscu zamieszkania. Mialem przed tym Plusa przez 6
    lat i za caly ten okres nie trafilem nigdzie gdzie przebywalem na obszar bez
    zasiegu wiec bylem przekonany ze operatorzy sprzedajac usluge zapewnili
    wczesniej odpowiednie warunki techniczne.
    Dlatego tez uwazam nadal ze zostalem przez Orange oszukany.
    Oczywiscie agenci Orange beda innego zdania ale to jest w biznesie normalne.

    --
    Szczepan

  • 43. Data: 2009-07-13 21:05:22
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Bolek" <...@...q> napisał

    > http://e-portalik.net/telekomunikacja/pozwal-orange-
    za-brak-zasiegu/

    Nie wiem czy precedens w Anglii bedzie dzialal na polskie sady?
    Poza tym to koszty sadowe tez sa chyba znaczne a wynik niepewny.
    Chyba ze jakis prawnik podjal by ryzyko ( w razie wygranej polowa
    odszkodowania, przy przegranej on pokrywa koszty).

    --
    Szczepan

  • 44. Data: 2009-07-13 22:54:24
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz co ... też mam umowę. Przeniosłem się jakiś czas temu i też
    teraz nie
    > mogę w domu korzystać. Szczęśliwie umowa kończy się, więc po prostu
    zmienię
    > operatora.

    O i to jest wlasnie normalne podejscie. Ryzyko jest wliczone w warunki
    zakupu i to ryzyko dla obu stron.
    I czasem jedna z nich placi bez sensu, ot kapitalizm :)

    pozdrawiam,

  • 45. Data: 2009-07-13 22:57:49
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mialem przed tym Plusa przez 6
    > lat i za caly ten okres nie trafilem nigdzie gdzie przebywalem na
    obszar bez
    > zasiegu

    O :)
    A ja znam kilka takich miejsc i Plusa nie mam, ale koledzy miewaja "brak
    sieci". Nie sadze zeby choc jedna siec w Polsce miala pelne pokrycie
    kraju.

    pozdrawiam,

  • 46. Data: 2009-07-14 04:58:57
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 20:24:58 +0200, op23 napisał(a):

    > Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl>

    > I myślisz, że wtedy operator zechciałby rozwiązać umowę ???

    Nie myślę, ale wtedy te epitety miałyby rację bytu.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 47. Data: 2009-07-14 05:00:42
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 20:31:30 +0200, op23 napisał(a):

    > Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl>

    > Niespecjalnie trafiona analogia. Bilet można zwrócić.

    Gdzie ty mieszkasz, że możesz bilet MPK zwrócić?

    > Połączenia są znane. A tutaj co ???

    Tu zasięg też jest znany/można sprawdzić.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 48. Data: 2009-07-14 05:04:24
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 20:20:59 +0200, op23 napisał(a):

    > Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl>

    > Jakby sprawdził a potem zepsuł się BTS i nie chcieli go naprawić jego
    > sytuacja byłaby taka sama.

    A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości i wasz synek mały
    przechodził w przyszłości, którego jeszcze nie macie?

    Rozpatrujemy sytuację, że tego zasięgu nie było. Mówienie więc, że są
    oszustami jest w tym momencie nie na miejscu.

    > Tak tak, z tym, że oni akurat sprzedają usługę, która nie działa
    ...tam gdzie klient by tego chciał.

    Per analogia, tu sprzedają samochód który nie działa tam gdzie chce klient.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 49. Data: 2009-07-14 05:06:31
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 00:57:49 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > O :)
    > A ja znam kilka takich miejsc i Plusa nie mam, ale koledzy miewaja "brak
    > sieci". Nie sadze zeby choc jedna siec w Polsce miala pelne pokrycie
    > kraju.

    I nie ma. Znam miejsce w Polsce, gdzie zasię mają jedynie czeskie sieci. I
    plus, jak są niskie chmury (ale nie za niskie), a pobliski BTS ma świeży
    akumulator ;)

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 50. Data: 2009-07-14 06:21:28
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl> napisał

    > Tu zasięg też jest znany/można sprawdzić.

    Ja sprawdzilem ale Orange twierdzi ze zasieg jest dobry i sprawdzac nie
    beda.
    Podaja oni mape zasiegow z ktorej wynika ze w calym zamieszkanym przeze mnie
    rejonie
    jest zasieg "EDGE/GSM na zewnątrz budynków" .
    Niestety zasiegu nie ma nie tylko na zewnatrz budynku ale rowniez 100 i 200
    m od budynku i tu wprowadzanie w blad przez Orange jest ewidentne.
    http://zasieg.orange.pl/mapAction.do?command=RESET&s
    ervice=IMZ_GSM&lat=7.367666&lon=4.570133&scale=15000
    0.0&mlat=7.367666&mlon=4.570133

    --
    Szczepan