    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange, aneks do umowy
    Date: Sun, 07 Nov 2010 13:38:50 +0100

    W dniu 2010-11-07 13:26, p...@o...pl pisze:

    > jest usilowanie, w celu osiagniecia korzysci (mam na mysli tyoa ktory zyskal
    > prowizje za umowe po wprowadzeniu mnie w blad, sam fakt wyslania umowy
    > zawierajacej co innego niz sie umowilismy)

    Nawet nie wiesz, czy za umowę ma korzyść majątkową, czy nie.

    > Fakt bywaja umarzane, ale od tego trzeba sie odwolac a pozniej wystapic z
    > oskarzenia prywatnego a tego juz mnostwo osob nie wie

    W teorii masz rację, ale w praktyce nic się nie ugra. To już nawet
    nie pieniactwo, to jest śmieszne.

    Swoją drogą jestem ciekaw, czy jak przeklnie przy Tobie kolega, to
    donosisz na niego na policję (art. 141kw). Albo jak wracacie z pubu i
    kolega się wysika przy murku - art. 140 kw. itp. itd. ;)

    Po to właśnie wysyła się umowy pisemne, aby takie rozbieżności
    wychwycić i aby do oszustw nie dochodziło.

    --
    Liwiusz