  • Data: 2009-07-18 13:55:47
    Temat: Re: Orange abonament 10
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 15:20:10 +0200, J.F. napisał(a):

    > I wybierasz abo za 10 zl ?

    Bardzo chętnie bym taki wybrał, gdyby z taką opcją Orąż przedłużał umowy
    na warunkach promocyjnych.
    Teraz mam abonament za 25, dopłacam dodatkowe 12,50, za co mam łącznie
    przeszło 1 godzinę dziennie na rozmowy. Deczko za dużo, ale żadne 29
    groszy mnie by i tak nie urządzało.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl