  • Data: 2009-07-18 16:23:48
    Temat: Re: Orange abonament 10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze:

    > 50zł na 3miesiace to najkorzystniejsze doładowanie w POPie.

    Ten POP to w Orange? Raczej zmienię sieć, bo mnie okradają z minut, a
    nawet próbowali przez 3 m-ce mnie okradać na punktach Profit, ale
    podniosłam larum i punkty dopisali. Wpisywali: Nieterminowa zapłata za
    fakturę - 0 punktów. I tak przez 3 m-ce. Jka to zobaczyłam to mało
    apopleksji nie dostałam bo zawsze płacę dziadom o ponad tydzień przed
    terminem zapłaty!
    Wiem, że tą grupę czyta paru wycwancykowanych pracowników tej sieci i
    zaraz będą się wymądrzać.

> [...]
    > stacjonarne(teraz promocja: 10gr.) i kosztuje nas to 6złmiesiać, 4.5
    > allegro.
    > W każdym telefonie (prawie)mozna ustawić powiadomienie o terminie
    > doładowania. Również przy końcu okresu atakowani jesteśmy smsami
    > przypominającymi...
    > Można też kupić doładowanie na kwote 200zł starcza na 10miesiecy.
    > Dostajemy 230zł, a na allegro mozna to to kupic za 180zł. Tak wiec
    > rozmowa na stacjonarne i sieć, z wszystkimi bonusami wychodzi poniżej 8
    > groszy. 5 lat temu nawet w sieci stacjonarnej był by to hicior!

    No to rzeczywiście hicior. Za rok co nieco się zmieni. Pożyjemy, zobaczymy.

    --
    animka