  • 1. Data: 2009-07-18 12:14:35
    Temat: Orange abonament 10
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    Jest w cenniku Orange abonament 10, ale w żadnym salonie czy przez net nie da
    się przejść na ten abonament posiadając już Nowy Twój Plan 10.
    Nie mam żadnych zobowiązań wobec Orange, umowy 24-miesięczne (załączniki) dawno
    się skończyły.

  • 2. Data: 2009-07-18 12:29:48
    Temat: Re: Orange abonament 10
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Imiennika pisze:
> [...]
    > się przejść na ten abonament posiadając już Nowy Twój Plan 10.
    > Nie mam żadnych zobowiązań wobec Orange, umowy 24-miesięczne (załączniki) dawno

    wiej z abo czym prędzej. PRzejdź na kartę!

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-07-18 13:04:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 14:29:48 +0200, ToMasz napisał(a):

    > wiej z abo czym prędzej. PRzejdź na kartę!

    Ale być może jej ten abonament się do czegoś przydaje? Ja np. gdybym miał
    "nakartę" to z torbami bym poszedł.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-07-18 13:20:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Jul 2009 13:04:50 +0000 (UTC), Olgierd wrote:
    >Ale być może jej ten abonament się do czegoś przydaje? Ja np. gdybym miał
    >"nakartę" to z torbami bym poszedł.

    I wybierasz abo za 10 zl ? :-)

    Na karte moze sie okazac drozej, bo to jednak 50zl/3m kosztuje.

    J.

  • 5. Data: 2009-07-18 13:55:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 15:20:10 +0200, J.F. napisał(a):

    > I wybierasz abo za 10 zl ?

    Bardzo chętnie bym taki wybrał, gdyby z taką opcją Orąż przedłużał umowy
    na warunkach promocyjnych.
    Teraz mam abonament za 25, dopłacam dodatkowe 12,50, za co mam łącznie
    przeszło 1 godzinę dziennie na rozmowy. Deczko za dużo, ale żadne 29
    groszy mnie by i tak nie urządzało.

  • 6. Data: 2009-07-18 15:00:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    J.F. pisze:

    > I wybierasz abo za 10 zl ? :-)
    >
    > Na karte moze sie okazac drozej, bo to jednak 50zl/3m kosztuje.

    No proszę. Ty na 3 m-ce, a co ja mam powiedzieć jak muszę płacić 55 zł. co
    miesiąc?

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-07-18 15:22:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > a co ja mam powiedzieć jak muszę płacić 55 zł. co miesiąc?

    Że spłacasz raty za swojego SE W580i?

    JoteR

  • 8. Data: 2009-07-18 15:36:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    JoteR pisze:

    > Że spłacasz raty za swojego SE W580i?

    Ja za niego przecież zapłaciłam ponad 100 zł (dokładnej kwoty nie
    pamiętam, ale mam na papierku) + punkty PROFIT, więc ...nie rozumiem. 50
    zł mam do przegadania co m-c oraz 5 zł na internet (co mi przepada, bo
    sporadycznie korzystam).
    Czyli jak ktoś płaci 50 na 3 m-ce to rat nie płaci?
    Ja mam niestety abonament i jeszcze ponad rok się tak będę męczyć.
    Te doładowania z kolei to nie za bardzo wygodne są, bo trzeba pamiętać
    chyba o jakichś terminach doładowywania, żeby telefonu nie wyłączyli, ale
    ja się na tym jednak nie znam.

    Mój starszy SE leży sobie w szufladzie, a lepszy jest do gadania (i zawsze
    ma zasięg) od tego W580i, ma 3G, tylko zdjęcia brzydkie robi.
    W 580i robi pięknie zdjęcia. Jest tylko problem ze słoneczkiem, bo na
    słoneczku nie widzi się co mamy sfotografować :D

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-07-18 15:57:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > Ja za niego przecież zapłaciłam ponad 100 zł

    No wybacz, ale 100 zł to nie była pełna wartość tego telefonu - resztę
    spłacasz w ratach w postaci abonamentu. Swoją drogą rok temu w abonamencie
    55 zł taki telefon powinien być "za złotówkie" - no ale w Orange ceny
    aparatów zawsze były zaporowe.

    > Czyli jak ktoś płaci 50 na 3 m-ce to rat nie płaci?

    W prepaidzie nie, przecież telefon musiał sobie kupić gdzie indziej ;-)

    > Ja mam niestety abonament i jeszcze ponad rok się tak będę męczyć.

    Jak się będziesz męczyć? Przecież podpisałaś umowę dobrowolnie, ja mam pod
    nosem salon Orange i nigdy nie widziałem tam pracowników przystawiających
    broń do głowy klientów ani zakładających im "hiszpańskie buty" ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2009-07-18 15:59:03
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Animka pisze:
    Autor chyba ma (chce) najtańszy abo+darmowe rozmowy z 1 numeram za
    dyche. Tu sie zgadzam, prepaidem tego nie załatwi.

    > Czyli jak ktoś płaci 50 na 3 m-ce to rat nie płaci?
    50zł na 3miesiace to najkorzystniejsze doładowanie w POPie. można też za
    1zł wziać telefon, ale podpisując zobowiązanie ze numer będzie aktywny
    prez 2 lata. Dla niektórych to norma. Taniej jednak jest zasilać numer
    kupując pakiety, za przelewy sms. wtedy dzwonimy po 20gr do sieci i
    stacjonarne(teraz promocja: 10gr.) i kosztuje nas to 6złmiesiać, 4.5
    allegro.
> [...]
    > Te doładowania z kolei to nie za bardzo wygodne są, bo trzeba pamiętać
    > chyba o jakichś terminach doładowywania, żeby telefonu nie wyłączyli,
    W każdym telefonie (prawie)mozna ustawić powiadomienie o terminie
    doładowania. Również przy końcu okresu atakowani jesteśmy smsami
    przypominającymi...
    Można też kupić doładowanie na kwote 200zł starcza na 10miesiecy.
    Dostajemy 230zł, a na allegro mozna to to kupic za 180zł. Tak wiec
    rozmowa na stacjonarne i sieć, z wszystkimi bonusami wychodzi poniżej 8
    groszy. 5 lat temu nawet w sieci stacjonarnej był by to hicior!

    ToMasz