  • Data: 2009-07-18 15:36:35
    Temat: Re: Orange abonament 10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JoteR pisze:

    > Że spłacasz raty za swojego SE W580i?

    Ja za niego przecież zapłaciłam ponad 100 zł (dokładnej kwoty nie
    pamiętam, ale mam na papierku) + punkty PROFIT, więc ...nie rozumiem. 50
    zł mam do przegadania co m-c oraz 5 zł na internet (co mi przepada, bo
    sporadycznie korzystam).
    Czyli jak ktoś płaci 50 na 3 m-ce to rat nie płaci?
    Ja mam niestety abonament i jeszcze ponad rok się tak będę męczyć.
    Te doładowania z kolei to nie za bardzo wygodne są, bo trzeba pamiętać
    chyba o jakichś terminach doładowywania, żeby telefonu nie wyłączyli, ale
    ja się na tym jednak nie znam.

    Mój starszy SE leży sobie w szufladzie, a lepszy jest do gadania (i zawsze
    ma zasięg) od tego W580i, ma 3G, tylko zdjęcia brzydkie robi.
    W 580i robi pięknie zdjęcia. Jest tylko problem ze słoneczkiem, bo na
    słoneczku nie widzi się co mamy sfotografować :D

    --
    animka