  • Data: 2009-07-18 15:57:45
    Temat: Re: Orange abonament 10
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Animka" napisała:

    > Ja za niego przecież zapłaciłam ponad 100 zł

    No wybacz, ale 100 zł to nie była pełna wartość tego telefonu - resztę
    spłacasz w ratach w postaci abonamentu. Swoją drogą rok temu w abonamencie
    55 zł taki telefon powinien być "za złotówkie" - no ale w Orange ceny
    aparatów zawsze były zaporowe.

    > Czyli jak ktoś płaci 50 na 3 m-ce to rat nie płaci?

    W prepaidzie nie, przecież telefon musiał sobie kupić gdzie indziej ;-)

    > Ja mam niestety abonament i jeszcze ponad rok się tak będę męczyć.

    Jak się będziesz męczyć? Przecież podpisałaś umowę dobrowolnie, ja mam pod
    nosem salon Orange i nigdy nie widziałem tam pracowników przystawiających
    broń do głowy klientów ani zakładających im "hiszpańskie buty" ;->

    JoteR