  • Data: 2009-07-22 21:56:03
    Temat: Re: Orange abonament 10
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <i...@v...pl> napisał(a):

    > Ale w karcie nie mam MultiBox Platinium

    Ale to jest absolutnie nieistotne. Abonament jest passe i kropka, Prawdziwy
    Komórkowiec używa tylko prepaida i telefonu z drugiej ręki, w ostateczności
    "nówki nie śmiganej" z (za przeproszeniem) Allegro. Każdy abonamenciarz jest
    z definicji nieumiejącym do trzech zliczyć przygłupem o mentalności
    niewolnika. Tako rzecze grupa (a przynajmniej jej "zdrowa większość") i na
    każde pytanie odnośnie abonamentu zawsze odezwie któryś z dyżurnych
    apostołów Jedynie Słusznego Prepaida.
    I tak szczęście, że akurat dyżur miał jeden z trzeźwiej myślących ;-)
    Ale swoją mantrę i tak musiał wygłosić.

    JoteR