  • Data: 2009-07-18 16:12:24
    Temat: Re: Orange abonament 10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JoteR pisze:

    > W prepaidzie nie, przecież telefon musiał sobie kupić gdzie indziej ;-)

    Aha, ale ja ciemnota jestem :-)

    > Jak się będziesz męczyć? Przecież podpisałaś umowę dobrowolnie, ja mam pod
    > nosem salon Orange i nigdy nie widziałem tam pracowników przystawiających
    > broń do głowy klientów ani zakładających im "hiszpańskie buty" ;->

    Otumanili mnie naciągacze. Zawsze miałam abonament i tak jest
    dzisiaj.Teraz już będę się twardo trzymała swojej decyzji o rozwiązaniu
    umowy za rok, przed wrześniem. Oczywiście będę Was tutaj "męczyła" co
    najkorzystniejszego wybrać, bo do tego czasu to jeszcze wiele się może
    zmienić.

    --
    animka