    From: "Maciej Muran" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange a kwestie bezpieczeństwa [dlugie]
    Date: Sat, 3 Dec 2011 14:38:49 +0100

    Użytkownik "Wojtek" <c...@z...cos> napisał
    > patent z wysłaniem podpisanego oświadczenia do BOK orange że jesteś
    > świadom blablabla (gotowa formułka po napisaniu wstępnego zgłoszenia),
    > z dołączonym skanem DO nie działa?

    Ale czego mam być świadom? Jeżeli idę z dowodem tożsamości i wyrażam wolę
    (tudzież oświadczam, że nie prowadzę DG) to czego nie jestem świadom? Mam
    się jeszcze zastanowić czy aby na pewno tej działalności nie prowadzę?

    Tak naprawdę dziewucha zaczęła się stawiać po tym jak użyłem słów "podstawa
    do rozwiązania umowy".
    I pewnie tak to się zakończy. Dochodzę do wniosku, że prościej będzie
    wypłacić to, co zapisane w umowie niż się jeszcze rok z nimi bujać.

    Ale najpierw spróbuję recepty Macieja B. To nie może być tak, że tylko
    klient traci nerwy...

    --
    M.