    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony letnie / całoroczne?
    Date: Tue, 9 Jun 2015 09:45:53 +0200

    On Tue, 09 Jun 2015 00:47:56 +0200
    RD <r...@g...com1> wrote:

    > Dotychczas byłem wierny
    > Fuldzie od kilku sezonów, ale myślę o zmianie w
    > dół(?)(Kleber,Viking,Kormoran) i całorocznych. Może to nie taki świetny
    > pomysł? ;)

    Ja ponieważ mam obecnie zimówki i letnie w tym samym wieku i na wylocie, wreszcie
    zrobię to, do czego zbieram się już od kilku lat, czyli kupię całoroczne.

    Celuję w dopiero co puszczone na rynek Michelin CrossClimate, mam zamiar kupić je na
    jesieni, także mam nadzieję, że do tego czasu pojawi się sporo opini od użytkowników.

    Jeżdzę po Wawie, w zimie nie wybieram się za miasto, a nawet jakby gdyby i one nie
    dawały rady, to są jeszcze łańcuchy. Wstępne testy producenta są mocno obiecujące.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń