  • Data: 2015-06-09 11:28:25
    Temat: Re: Opony letnie / całoroczne?
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-09 o 09:45, szerszen pisze:

    > Ja ponieważ mam obecnie zimówki i letnie w tym samym wieku i na
    > wylocie, wreszcie zrobię to, do czego zbieram się już od kilku lat,
    > czyli kupię całoroczne.

    Mam podobną sytuację. Letnie trzeb zmienić. Zimówki - tak się złożyło,
    że dwie mam nowe, a dwie zimą należałoby kupić. Dobra okazja na decyzję
    o wymianie na całoroczne. Jak kupię teraz letnie, to i zimówki zimą -
    więc znów sezon-dwa przejeżdżę i nie będę myślał o całorocznych.

    > Celuję w dopiero co puszczone na rynek Michelin CrossClimate, mam
    > zamiar kupić je na jesieni, także mam nadzieję, że do tego czasu
    > pojawi się sporo opini od użytkowników.

    Wprowadzona na rynek w maju tego roku na pewno nie będzie miała opinii
    od użytkowników po sezonie zimowym. Weź to pod uwagę. Jako letnie -
    myślę, że opinie będą pozytywne, bo jak inaczej? Kupiłbyś oponę za 350zł
    i mówił, że się nie sprawdza? Że hałasuje? Że więcej paliwa? Że piszczy
    przy skrętach? Raczej, że "kupiłem innowacyjną oponę marki Michelin za
    350zł i jest super" - mimo, że nie przejechałeś też sezonu zimowego. :)

    > Jeżdzę po Wawie, w zimie nie wybieram się za miasto, a nawet jakby
    > gdyby i one nie dawały rady, to są jeszcze łańcuchy. Wstępne testy
    > producenta są mocno obiecujące.

    Przepraszam, że pojadę trochę politycznie, ale.. gdyby chodziło o firmę
    polską, polskiego producenta ogumienia, polskie instytuty testujące
    opony, znane wydawnictwa opiniujące.. wszyscy węszylibyśmy spisek,
    łapówki itd. Taka myśl nasuwa mi się po przeczytaniu pierwszych kilku
    zdań nt. fantastyczności tej opony - takiej, która jest świetna i latem,
    i zimą, i że nigdy nie było takiego rozwiązania - same Ochy i Achy.
    Chciałbym, żeby była to prawda, ale zawsze pozostaje nuta niepewności.
    Koncern Michelin na pewno ma parę eurasów na opłaty totutotam. ;)