  • Data: 2015-06-09 12:15:09
    Temat: Re: Opony letnie / całoroczne?
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-09 o 11:50, dddddddd pisze:

    > ja bym napisał że to gówno :) dlatego kupiłem jedną z lepszych
    > wielosezonówek - chcę się przekonać czy są wystarczające, dałem za nią
    > 480zł/szt - letnie dobrej klasy są w podobnej cenie w tym rozmiarze.
    > Jakbym kupił tanią i nie byłbym zadowolony to nadal nie wiedziałbym czy
    > wielosezonowa może być dobra...
    > Cudów nie oczekuję, ma się w miarę trzymać na mokrym i na miejskim śniegu

    Continental ContiEcoContact 5 195/60 R15 88 H, czyli w moim rozmiarze -
    około 250/szt. i nie napisałbym, że to gówno. ;) Cena nie zawsze
    warunkuje, czy produkt nadaje się, czy też nie.
    Poza tym, nie napisałeś o jaki rozmiar chodzi, więc sama informacja o
    cenie nic nie wnosi. ;)

    Jeśli masz inne felgi w aucie - np. niski profil, auto z charakterem
    sportowym, to jasne jak słońce, że masz dwa komplety opon/kół LUB nie
    jeździsz zimą. Jeśli auto jest raczej przeciętne - można myśleć nad
    wyborem całorocznych. Za to w mojej ocenie płacenie 480zł/szt. (ale za
    mój rozmiar) za całoroczne, kiedy mniej-więcej wady i zalety opisane
    przez Lukasz Sczygiel - to wydatek bezzasadny. W tej cenie mogę mieć dwa
    komplety opon klasy średniej, które sprawdzają się od lat.
    Natomiast patrząc obecnie tylko na testy to albo Conti, Pirelli albo
    Michelin. Wszystkie w granicach 340-360/szt. w moim rozmiarze. Różnice w
    etykietach - A zamiast B w hamowaniu na mokrym. Reszta zbliżona.