  • Data: 2015-06-09 11:50:41
    Temat: Re: Opony letnie / całoroczne?
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-09 o 11:28, RD pisze:

    > Mam podobną sytuację. Letnie trzeb zmienić. Zimówki - tak się złożyło,
    > że dwie mam nowe, a dwie zimą należałoby kupić. Dobra okazja na decyzję
    > o wymianie na całoroczne. Jak kupię teraz letnie, to i zimówki zimą -
    > więc znów sezon-dwa przejeżdżę i nie będę myślał o całorocznych.

    ja miałem zamiar ją kupić - w rozmiarze 17" była w cenie 16" Verdestein
    - a 16" były 230zł droższe, dlatego zrezygnowałem

    > Wprowadzona na rynek w maju tego roku na pewno nie będzie miała opinii
    > od użytkowników po sezonie zimowym. Weź to pod uwagę. Jako letnie -
    > myślę, że opinie będą pozytywne, bo jak inaczej? Kupiłbyś oponę za 350zł
    > i mówił, że się nie sprawdza? Że hałasuje? Że więcej paliwa? Że piszczy
    > przy skrętach? Raczej, że "kupiłem innowacyjną oponę marki Michelin za
    > 350zł i jest super" - mimo, że nie przejechałeś też sezonu zimowego. :)

    ja bym napisał że to gówno :) dlatego kupiłem jedną z lepszych
    wielosezonówek - chcę się przekonać czy są wystarczające, dałem za nią
    480zł/szt - letnie dobrej klasy są w podobnej cenie w tym rozmiarze.
    Jakbym kupił tanią i nie byłbym zadowolony to nadal nie wiedziałbym czy
    wielosezonowa może być dobra...
    Cudów nie oczekuję, ma się w miarę trzymać na mokrym i na miejskim śniegu

    Łukasz