  • Data: 2015-06-09 13:08:23
    Temat: Re: Opony letnie / całoroczne?
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 09 Jun 2015 11:28:25 +0200
    RD <r...@g...com1> wrote:

    > Wprowadzona na rynek w maju tego roku na pewno nie będzie miała opinii
    > od użytkowników po sezonie zimowym.

    A to tylko w Polsce je wprowadzili? Nie wiedziałem ;)
    Czekam na opinie ze świata, gdzie sezon zimowy trwa dłużej, lub zaczyna się
    wcześniej.

    > Kupiłbyś oponę za 350zł
    > i mówił, że się nie sprawdza?

    W moim rozmiarze są po 274, więc cena rozsądna, a myśle że za te pół roku mogą
    jeszcze stanieć.
    Co do testów producenta to oczywiście traktuję je z przymróżeniem oka, dlatego
    napisałem, że czekam na opinie użytkowników.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń