  • Data: 2015-10-28 16:03:39
    Temat: Re: Opony całoroczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Oct 2015 14:26:51 +0100, r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    .html

    > Pierwszy link już wywołuje uśmiech:
    > "W czwartek gęsty śnieg padał od godziny 8 we Wrocławiu. Na szczęście od razu
    > topniał, bo w mieście utrzymywała się dodatnia temperatura."
    > Taka to prawdziwa zima, że o-ja-...

    Moze i wywoluje, ale tamten atak to ja jeszcze pamietam i chyba nawet
    tu pisalem - zaczelo sypac w srode po poludniu, w srode w nocy bylo
    grubo sniegu i slisko jak niejednej zimy. Do rana stopnialo i kto
    przespal, ten mogl nawet nie zauwazyc. A kto musial jechac ... oj,
    caloroczne sie przydaly.

    Zobacz jak 1 kwietnia wygladal wtedy nie tylko we Wroclawiu -
    http://kontakt24.tvn24.pl/grad-wiatr-i-snieg-zima-ni
    e-powiedziala-ostatniego-slowa,163320.html

    A zobacz kolejne linki - 9 luty - ulice jak lodowisko, 4 luty -
    lodowisko, 27 stycznia - odsniezanie Rynku, 5 stycznia - sypnelo
    sniegiem. 2014 byl spokoj, w 2013 zima jednak pare razy zaskoczyla
    wroclawskich drogowcow itp.

    > PS. Kilka razy zeszłej zimy byłem z Zieleńcu. Raz musiałem założyć łańcuchy.
    > Pozostałe kursy na letnich.

    No wiesz, tylko nie wiem co o tym myslec:
    -drogowcy dobrze sie sprawili i odsniezyli,
    -zima byla slaba, skoro dali rade odsniezyc,
    -masz letnie dobre na sniegu ... ostrzegam, nie wszystkie takie sa,
    -glupi jestes, skoro sie do Zielenca na letnich wybierasz :-)

    P.S. Tam nadal nakaz uzywania lancuchow stale stoi ? Tego to nasi
    poslowie nie poprawia ...

    J.