  • Data: 2015-10-27 18:38:32
    Temat: Re: Opony całoroczne
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.10.2015 o 18:25, J.F. pisze:

    > To samo dotyczy zimowek i letnich, szczegolnie jak uslyszysz "panie,
    > tego juz nie warto zakladac" :-)

    No właśnie nie - bo całoroczne wymienisz juz wtedy, gdy jeszcze będą
    wyglądały całkiem znośnie.

    > To szczescie miales, ze rozmiar pasowal.

    Nie, tak kupowałem, żeby pasował na bidę na oba.

    > IMO dokladnie tak samo. Zakladajac ze "nowa" jest powiedzmy przez
    > 5kkm, to dwa komplety zapewniaja nowosc przez 10kkm,

    Zero zjadłeś.

    > niezaleznie od
    > tego czy kupiles je naraz, czy co 3 lata.

    Ale w jednym przypadku (dwóch kompletów) te 2*50 kkm wystarcza na całe
    życie auta u Ciebie, a w drugim wymienisz je nawet 2 razy.
    Więc trzykrotnie będziesz jeździł na nówkach.

    > Oczywiscie mozna sobie kupic trzeci komplet ... ale mozna i czwarty,
    > kto bogatemu zabroni :-)

    > No wiesz dopuszczalny bieznik na letnich 1.6mm, na zimowkach 4mm.

    Ale ja nie patrzę na opony jak polski sknyrus, kupujący używki z 4 mm, i
    dożynający je do 1.6 mm.

    4 mm opony nie założyłbym po żadnym sezonie - lepiej je sprzedać
    gumiarzowi i kupić nowe, a te stare niech sobie potem sknyrusy dożynają.

    > Wiec jak zime przejedziesz, to nie ma potrzeby wyrzucac.

    Ale po drugiej czy trzeciej już by trzeba.
    Ale szkoda, skoro nadal wyglądają tak ładnie.....