  • Data: 2015-10-25 19:52:55
    Temat: Re: Opony całoroczne
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pel> napisał w wiadomości
    news:562d04c6$0$651$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2015-10-25 o 16:45, Shrek pisze:
    >

    > Kleber to wprawdzie tańszy brat Michelina ale jakościowo to porządna
    > średnia półka.

    Klebery miałem raz (ale letnie) i bardzo szybko pojawiały się buły na
    bocznych ściankach. Było to chyba w 1997 r, więc może się poprawiło, ale
    mnie zraziło do firmy. Bardzo ładnie trzymały się na mokrym i zużywały
    się powoli, ale nie dotrwały nawet do przebiegu rzędu 20 tys, bo słabe
    boki zmusiły mnie do wymiany. Auto wcześniej przejchało na goodyerach
    110 tys, styl jazdy ten sam, dziury i krawężniki omijam, ciśnienia
    pilnuję, ale po prostu nie wytrzymały. Na ich obronę dodam, że profil
    był dość niski (jesli dobrze pamiętam, to 45).

    --
    Yogi(n)