eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpiłki metalu w zbiornikuRe: Opiłki metalu w zbiorniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
    Date: Sat, 18 Jan 2014 19:03:27 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <lbefle$5kt$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lb9o8e$unp$1@news.task.gda.pl>
    <52da75c8$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbe1qp$g54$1@news.task.gda.pl>
    <52da8bf7$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbeell$4jq$1@node2.news.atman.pl>
    <52dac07b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: e89-70.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1390068206 5789 46.238.89.70 (18 Jan 2014 18:03:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Jan 2014 18:03:26 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <52dac07b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 140118-0, 2014-01-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519899
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:52dac07b$0$2143$6...@n...neostrada
    .pl...
    > On 2014-01-18 18:46, Cavallino wrote:
    >>
    >> Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
    >>
    >>> W
    >>>> paliwie rozpuszczalnik i opiłki metalu (dużo). Przy 80kkm pad 3
    >>>> wtryskiwaczy i turbiny.
    >>>>
    >>>
    >>> Dzieki za info. Powoli dostaje coraz wiekszego uczulenia na diesle, te
    >>> nowsze.
    >>
    >> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
    >> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
    >> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
    >>
    >
    > Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
    > doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna geometria.
    > Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos ciezko znalezc
    > osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.

    Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co za
    różnica?

    >
    > Drzewiej diesel byl prostym, prymitywnym wolem roboczym, teraz zas to
    > fajnie dopracowane cacko tyle, ze dosc awaryjne i drogie w naprawie.

    To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?
    I nie zgodzę się że zadbany diesel jest bardziej awaryjny od benzyny, mam
    dokładnie odwrotne wrażenia, tyle że dotyczą aut w wieku 0-6 lat.
    A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys przebiegiem
    i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
    Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
    więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest obliczona
    żywotność silnika.
    Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: