eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingOpenGL - ramka wokół tekstury › Re: OpenGL - ramka wokół tekstury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: OpenGL - ramka wokół tekstury
    Date: Sat, 26 Mar 2011 00:40:06 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <imj94p$l2s$1@news.onet.pl>
    References: <s...@l...lon> <imd72e$j47$1@news.onet.pl>
    <s...@l...lon>
    NNTP-Posting-Host: smaug.int.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1301096409 21596 83.238.197.12 (25 Mar 2011 23:40:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Mar 2011 23:40:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.16) Gecko/20101227
    Icedove/3.0.11
    In-Reply-To: <s...@l...lon>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:189535
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.03.2011 08:41, l...@l...lon pisze:
    > Dnia 23.03.2011 Michoo<m...@v...pl> napisał/a:
    >> W dniu 23.03.2011 14:35, l...@l...lon pisze:
    >>> Taki drobny problem: jak wyświetlić ramkę wokół tekstury po OpenGL?
    >> Co chcesz dokładnie osiągnąć? Problem jest taki, że używasz chyba
    >> niewłaściwych narzędzi. Jeżeli potrzebujesz ramkę na dokładnie 1 piksel
    >> to zazwyczaj prościej ją zrobić np linią.
    >
    > Chcę zrobić porządną ramkę, tzn. taką która zawsze będzie wyświetlana jako
    > linia o grubości jednego piksela na ekranie, bez przerw, niezależnie od
    > powiększenia tekstury czy jej orientacji.
    To Ci zostaje chyba tylko shader i sporo całkiem skomplikowanych obliczeń.

    >
    > Linia - nie działa. Jeśli podam jej współrzędne takie jak współrzędne
    > krawędzi tekstury, to miesza ją z teksturę i wygląda fatalnie - raz jest,
    > raz nie ma,

    > zmienia kolory,
    Jakim cudem?

    >urywa się. Wiem, można dać - "trochę obok", ale
    > ile tego "trochę"? To będzie zależało od powiększenia, rozdzielczości
    > ekranu, itp. I chyba nie tędy droga.
    Oczywiście, że nie tędy droga - zawsze można zapłacić za to komuś kto
    potrafi w google wpisać "opengl polygon offset lines polygons" i dostać
    artykuł z opengl.org.

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: