-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Michoo <m...@v...pl>
Newsgroups: pl.comp.programming
Subject: Re: OpenGL - ramka wokół tekstury
Date: Sat, 26 Mar 2011 00:40:06 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 31
Message-ID: <imj94p$l2s$1@news.onet.pl>
References: <s...@l...lon> <imd72e$j47$1@news.onet.pl>
<s...@l...lon>
NNTP-Posting-Host: smaug.int.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1301096409 21596 83.238.197.12 (25 Mar 2011 23:40:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Mar 2011 23:40:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.16) Gecko/20101227
Icedove/3.0.11
In-Reply-To: <s...@l...lon>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:189535
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.03.2011 08:41, l...@l...lon pisze:
> Dnia 23.03.2011 Michoo<m...@v...pl> napisał/a:
>> W dniu 23.03.2011 14:35, l...@l...lon pisze:
>>> Taki drobny problem: jak wyświetlić ramkę wokół tekstury po OpenGL?
>> Co chcesz dokładnie osiągnąć? Problem jest taki, że używasz chyba
>> niewłaściwych narzędzi. Jeżeli potrzebujesz ramkę na dokładnie 1 piksel
>> to zazwyczaj prościej ją zrobić np linią.
>
> Chcę zrobić porządną ramkę, tzn. taką która zawsze będzie wyświetlana jako
> linia o grubości jednego piksela na ekranie, bez przerw, niezależnie od
> powiększenia tekstury czy jej orientacji.
To Ci zostaje chyba tylko shader i sporo całkiem skomplikowanych obliczeń.
>
> Linia - nie działa. Jeśli podam jej współrzędne takie jak współrzędne
> krawędzi tekstury, to miesza ją z teksturę i wygląda fatalnie - raz jest,
> raz nie ma,
> zmienia kolory,
Jakim cudem?
>urywa się. Wiem, można dać - "trochę obok", ale
> ile tego "trochę"? To będzie zależało od powiększenia, rozdzielczości
> ekranu, itp. I chyba nie tędy droga.
Oczywiście, że nie tędy droga - zawsze można zapłacić za to komuś kto
potrafi w google wpisać "opengl polygon offset lines polygons" i dostać
artykuł z opengl.org.
--
Pozdrawiam
Michoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
- Press Release - AEiC 2023, Ada-Europe Reliable Softw. Technol.
- Ada-Europe - AEiC 2023 early registration deadline approaching
- Ada-Europe Int.Conf. Reliable Software Technologies, AEiC 2023
- Ile cykli zajmuje mnożenie liczb 64-bitowych?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=