eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingOpenGL - ramka wokół teksturyRe: OpenGL - ramka wokół tekstury
  • Data: 2011-03-25 07:41:54
    Temat: Re: OpenGL - ramka wokół tekstury
    Od: l...@l...lon szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 23.03.2011 Michoo <m...@v...pl> napisał/a:
    > W dniu 23.03.2011 14:35, l...@l...lon pisze:
    >> Taki drobny problem: jak wyświetlić ramkę wokół tekstury po OpenGL?
    > Co chcesz dokładnie osiągnąć? Problem jest taki, że używasz chyba
    > niewłaściwych narzędzi. Jeżeli potrzebujesz ramkę na dokładnie 1 piksel
    > to zazwyczaj prościej ją zrobić np linią.

    Chcę zrobić porządną ramkę, tzn. taką która zawsze będzie wyświetlana jako
    linia o grubości jednego piksela na ekranie, bez przerw, niezależnie od
    powiększenia tekstury czy jej orientacji.

    Linia - nie działa. Jeśli podam jej współrzędne takie jak współrzędne
    krawędzi tekstury, to miesza ją z teksturę i wygląda fatalnie - raz jest,
    raz nie ma, zmienia kolory, urywa się. Wiem, można dać - "trochę obok", ale
    ile tego "trochę"? To będzie zależało od powiększenia, rozdzielczości
    ekranu, itp. I chyba nie tędy droga.

    >> Od razu powiem, że nie mogę zmieniać pikseli w samej teksturze (zresztą
    >> efekt jest kiepski - ramka zmienia odcinkami intensywność)
    > Ustaw jej skalowanie jako GL_NEAREST.

    Próbowałem, wychodzi linia kropkowana, kiepsko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: