eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingOpenGL - ramka wokół tekstury › Re: OpenGL - ramka wokół tekstury
  • Data: 2011-03-25 23:40:06
    Temat: Re: OpenGL - ramka wokół tekstury
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 25.03.2011 08:41, l...@l...lon pisze:
    > Dnia 23.03.2011 Michoo<m...@v...pl> napisał/a:
    >> W dniu 23.03.2011 14:35, l...@l...lon pisze:
    >>> Taki drobny problem: jak wyświetlić ramkę wokół tekstury po OpenGL?
    >> Co chcesz dokładnie osiągnąć? Problem jest taki, że używasz chyba
    >> niewłaściwych narzędzi. Jeżeli potrzebujesz ramkę na dokładnie 1 piksel
    >> to zazwyczaj prościej ją zrobić np linią.
    >
    > Chcę zrobić porządną ramkę, tzn. taką która zawsze będzie wyświetlana jako
    > linia o grubości jednego piksela na ekranie, bez przerw, niezależnie od
    > powiększenia tekstury czy jej orientacji.
    To Ci zostaje chyba tylko shader i sporo całkiem skomplikowanych obliczeń.

    >
    > Linia - nie działa. Jeśli podam jej współrzędne takie jak współrzędne
    > krawędzi tekstury, to miesza ją z teksturę i wygląda fatalnie - raz jest,
    > raz nie ma,

    > zmienia kolory,
    Jakim cudem?

    >urywa się. Wiem, można dać - "trochę obok", ale
    > ile tego "trochę"? To będzie zależało od powiększenia, rozdzielczości
    > ekranu, itp. I chyba nie tędy droga.
    Oczywiście, że nie tędy droga - zawsze można zapłacić za to komuś kto
    potrafi w google wpisać "opengl polygon offset lines polygons" i dostać
    artykuł z opengl.org.

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: