-
Data: 2011-03-25 23:40:06
Temat: Re: OpenGL - ramka wokół tekstury
Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 25.03.2011 08:41, l...@l...lon pisze:
> Dnia 23.03.2011 Michoo<m...@v...pl> napisał/a:
>> W dniu 23.03.2011 14:35, l...@l...lon pisze:
>>> Taki drobny problem: jak wyświetlić ramkę wokół tekstury po OpenGL?
>> Co chcesz dokładnie osiągnąć? Problem jest taki, że używasz chyba
>> niewłaściwych narzędzi. Jeżeli potrzebujesz ramkę na dokładnie 1 piksel
>> to zazwyczaj prościej ją zrobić np linią.
>
> Chcę zrobić porządną ramkę, tzn. taką która zawsze będzie wyświetlana jako
> linia o grubości jednego piksela na ekranie, bez przerw, niezależnie od
> powiększenia tekstury czy jej orientacji.
To Ci zostaje chyba tylko shader i sporo całkiem skomplikowanych obliczeń.
>
> Linia - nie działa. Jeśli podam jej współrzędne takie jak współrzędne
> krawędzi tekstury, to miesza ją z teksturę i wygląda fatalnie - raz jest,
> raz nie ma,
> zmienia kolory,
Jakim cudem?
>urywa się. Wiem, można dać - "trochę obok", ale
> ile tego "trochę"? To będzie zależało od powiększenia, rozdzielczości
> ekranu, itp. I chyba nie tędy droga.
Oczywiście, że nie tędy droga - zawsze można zapłacić za to komuś kto
potrafi w google wpisać "opengl polygon offset lines polygons" i dostać
artykuł z opengl.org.
--
Pozdrawiam
Michoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
- Press Release - AEiC 2023, Ada-Europe Reliable Softw. Technol.
- Ada-Europe - AEiC 2023 early registration deadline approaching
- Ada-Europe Int.Conf. Reliable Software Technologies, AEiC 2023
- Ile cykli zajmuje mnożenie liczb 64-bitowych?
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem