  • 41. Data: 2009-03-31 19:26:34
    Temat: Re: [Go Oly Go!] - Olympus E-450
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Dariusz Gasior pisze:
    > Czekamy az za rok ukaze sie E-460, ktory bedzie sie roznil kolejnoscia
    > pozycji w menu.

    Cośty... po prostu będzie oliwkowy :)

    hmmm... a myślałem że prima aprylis to jest jutro, dla olka dziś :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 42. Data: 2009-03-31 19:36:49
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    > Cośty... po prostu będzie oliwkowy :)

    To by z Pentaksa zzynal.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 43. Data: 2009-03-31 19:53:35
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Dariusz Gasior pisze:
    > To by z Pentaksa zzynal.

    http://tiny.pl/bbnz

    :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 44. Data: 2009-03-31 19:57:37
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Dariusz Gasior:

    > To by z Pentaksa zzynal.

    A wiecie że są D60 ze złoconymi przyciskami?

  • 45. Data: 2009-04-01 07:35:05
    Temat: Re: - Olympus E-450
    Od: j...@g...pl

    On 31 Mar, 16:26, "Dariusz Gasior" <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    > od poprzednika tyle co nic.
    > Oczywiscie firma moze robic sobie co chce, jednak wydawalo mi sie, ze zwykle
    > producenci staraja sie wychodzic na przeciw oczekiwaniom rynku, a nie wiem
    > jakim oczekiwaniom uczyniono zadosc wypuszczajac ten model - chodzilo tylko
    > o oczekiwanie nowego modelu - tak, zeby bylo, ze jest "cos" nowego?
    >
    > Czy moze to sposob na radzenie sobie z kryzysem? AFAIR Olympus obiecywal, ze
    > nie bedzie podnosil cen aparatow, tak wiec wypuscil nowy model, ktory nie
    > wiele wnosi nowego poza pewnie cena (pewnie minimalnie, ale zawsze jednak

    Unifikacja. Pewnie im się kończą zapasy procesora TruePic III, a
    TruePic III+ wkładają do E-30/520/450. Te co im zostały będą wkładać
    do E-3/E-520, choć dedukuję, ze przed wakacjami ogłoszą E-530 (a może
    550). Poza tym w E-450 ponoć będzie inny LCD (E-30/620) i
    najprawdopodobniej bez zmiany elektroniki się nie mogło obyć.

  • 46. Data: 2009-04-01 12:21:34
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    j...@g...pl wrote:

> [...]
    > 550). Poza tym w E-450 ponoć będzie inny LCD (E-30/620) i
    > najprawdopodobniej bez zmiany elektroniki się nie mogło obyć.

    A czemu tam nie wsadzili matrycy z E30?

  • 47. Data: 2009-04-01 16:32:58
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > A czemu tam nie wsadzili matrycy z E30?
    > --

    Widac matryc 10mpix maja jeszcze spory zapas (na rok).
    Za rok wyjdzie E-460 z 12 mpixowa matryca z E30 (bo sie zapasy tych
    mniejszych matryc skoncza).

    Mamy juz rownanie:
    (chec/koniecznosc podniesienia ceny, pomimo obietnic) + (braki magazynowe
    procesora TruePic III) + (marketing) = E-450. Mozna i tak.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 48. Data: 2009-04-02 08:32:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:
    > http://www.dpreview.com/news/0903/09033101olympuse45
    0.asp

    Ciekawe komentarze:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2009
    /04/prosta-lustrzanka-dla-poczatkujacych/?show=2
    Albo kontrolowane, albo ludzie są dziwni :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 49. Data: 2009-04-02 08:50:12
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Ciekawe komentarze:
    > http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2009
    /04/prosta-lustrzanka-dla-poczatkujacych/?show=2
    > Albo kontrolowane, albo ludzie są dziwni :)

    Kiedyś kontrolnie zamówiłem odbitki w sklepie dla idiotów (krakowski
    saturn), a jako, że mieli oni czas czekania godzinny to udałem się na
    macalnie. Były tam dwie zakonnice i tak sobie oglądają wtedy E-410 i
    E-510 - jedna mówi do drugiej:
    + czym one się w ogóle różnią?
    Odpowiedź drugiej wskazującej na gumkę pod palcem:
    + według mnie to tylko tym! :)

    Kurde, taka fajna stabilizacja obrazu się marnuje w obliczu głupiej
    gumki pod palec :)
    Cóż... my sobie możemy tutaj gryźć się na wszelkie takie i owakie opcje,
    za to lud... widzi takie duperelki. No i co na to poradzisz?

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 50. Data: 2009-04-04 07:38:53
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    >Ale wtedy kosztowa?by wi?cej i nie pasowa?by do niszy. Jak chcesz ma?y
    >i ze stabilizacj? to kupuj E-620. IMO linia E-4xx b?dzie si? mia?a
    >dobrze - raczej E-5xx zniknie. Po co du?y korpus z matryc? 4/3
    >i stabilizacj? je?li istnieje ma?y?
    >
    >m.

    E-420 z kitem widzialem za okolo 1000 zl a za ile
    bede mial E-620 ?

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.