  • 1. Data: 2009-03-30 18:25:11
    Temat: czy to jeszcze fotografia ...
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    .. czy moze juz malartwo?
    http://tinyurl.com/d2ayco
    <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 2. Data: 2009-03-30 20:01:20
    Temat: Re: czy to jeszcze fotografia ...
    Od: Welon <n...@o...pl>

    rs wrote:
    > .. czy moze juz malartwo?
    > http://tinyurl.com/d2ayco

    Jesli malarstwo, to bardzo naiwne ;)
    A z drugiej strony, czyz o fotografii nie mowi sie, ze to malowanie
    swiatlem?

    --
    Krzysztof
    ----------------------------------

  • 3. Data: 2009-03-30 20:08:14
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 30 Mar 2009 22:01:20 +0200, Welon <n...@o...pl> wrote:

    >Jesli malarstwo, to bardzo naiwne ;)
    >A z drugiej strony, czyz o fotografii nie mowi sie, ze to malowanie
    >swiatlem?

    to w takim razie, moze jescze do tego jakis balet podlaczyc? <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 4. Data: 2009-03-30 20:09:11
    Od: j...@a...at

    On 30 Mrz., 20:25, rs <n...@n...spam.com> wrote:
    > .. czy moze juz malartwo?http://tinyurl.com/d2ayco
    > <rs>
    >
    > --
    >
    > "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

    czymkolwiek to nie jest , w kazdym razie wyglada paskudnie.

  • 5. Data: 2009-03-30 20:17:54
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 30 Mar 2009 13:09:11 -0700 (PDT), j...@a...at wrote:

    >czymkolwiek to nie jest , w kazdym razie wyglada paskudnie.

    kwestia prywatnej estetyki. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 6. Data: 2009-03-30 20:51:47
    Od: Welon <n...@o...pl>

    rs wrote:

    > to w takim razie, moze jescze do tego jakis balet podlaczyc? <rs>

    Balet, muzyke, pantomime, teatr... i bedzie wydarzenie multimedialne.
    Tylko czy to sztuka bedzie? Dla mnie te "kfiatki" slabe bardzo sa. I
    chyba nie trzeba wielkiej wrazliwosci artystycznej, by zakwalifikowac to
    "dzielo" do kategorii: kicz.

    --
    Krzysztof
    ----------------------------------

  • 7. Data: 2009-03-30 22:12:09
    Od: "marek augustyński" <h...@p...onet.pl>

    > .. czy moze juz malartwo?
    > http://tinyurl.com/d2ayco

    A co to znaczy fotografia?
    zdjęcie fajne:)

    pozdrawiam
    marek

  • 8. Data: 2009-03-30 22:17:12
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 30 Mar 2009 22:51:47 +0200, Welon <n...@o...pl> wrote:

    >Balet, muzyke, pantomime, teatr... i bedzie wydarzenie multimedialne.
    >Tylko czy to sztuka bedzie?

    a wydarzenie multimedialen nie moze byc przejawem sztuki?
    poza tym, zalezy co rozumiesz pod pojeciem sztuka. na pewno nie jest
    to fotografia reklamowa, choc na pewno cos obwieszcza.

    > Dla mnie te "kfiatki" slabe bardzo sa. I
    >chyba nie trzeba wielkiej wrazliwosci artystycznej, by zakwalifikowac to
    >"dzielo" do kategorii: kicz.

    nie wiem czy wiesz, ze kicz dzisiaj jest juz dosc powazna dziedzina
    sztuki, a uwazam kontrolowany i umiarkowany kich nie jest zly.
    w tym wypadku pomysl moze specjalnie nie nowatorski, ale solidnie
    przygotowany i zrealizowany, a i efekt calkiem przyjemny biorac pod
    uwage sama technike wykonania. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 9. Data: 2009-03-31 08:30:57
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    rs pisze:
    > .. czy moze juz malartwo?
    > http://tinyurl.com/d2ayco

    Pomysł stary jak świat ;-)
    Ale sama akcja kretyńska.

    --
    f1969

  • 10. Data: 2009-03-31 09:09:16
    Od: Welon <n...@o...pl>

    rs wrote:

    > a wydarzenie multimedialen nie moze byc przejawem sztuki?
    > poza tym, zalezy co rozumiesz pod pojeciem sztuka. na pewno nie jest
    > to fotografia reklamowa, choc na pewno cos obwieszcza.

    Wydarzenie multimedialne sztuka byc moze, ale nie musi. A o definicje
    sztuki to krytycy i artysci spieraja sie juz od wiekow - nie podejmuje
    sie rozwiazac tego problemu.

    > nie wiem czy wiesz, ze kicz dzisiaj jest juz dosc powazna dziedzina
    > sztuki, a uwazam kontrolowany i umiarkowany kich nie jest zly.

    Doprawdy? Kicz raczej moze byc podniesiony do rangi sztuki, gdy zostaje
    uzyty do jakiegos oryginalnego przekazu. W tym wypadku ani przekaz, ani
    uzyte srodki (kiczowate) oryginalne nie sa.

    > w tym wypadku pomysl moze specjalnie nie nowatorski, ale solidnie
    > przygotowany i zrealizowany, a i efekt calkiem przyjemny biorac pod
    > uwage sama technike wykonania. <rs>

    Dla kazdego inna sztuka ;)

    --
    Krzysztof